קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות19
מגזין

חמאה שרימפס מוכה עם קוויאר חדקן קליפורניה וקרם פרש על פני נבט אפונה וסלט עגבניות

חמאה שרימפס מוכה עם קוויאר חדקן קליפורניה וקרם פרש על פני נבט אפונה וסלט עגבניות
שרימפס מוכה חמאה עם קוויאר חידקן קליפורניה וקרם פרש על פני נבט אפונה וסלט עגבניות הוא pescatarian מנה עיקרית. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מכילה 2488 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 248 גרם שומן. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לך שרימפס קולוסאלי, מלח, עגבניות ענבים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב סודה לשתיה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת לימון פטל פשוטה כקינוח. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. מתכונים דומים: תפוחי אדמה עם קרם פרש וקוויאר, תפוחי אדמה עם קוויאר וקרם פרש, ו צ'יפס עם קרם פרש וקוויאר.

הוראות

1
כדי להפוך את המרינדה: בקערה גדולה, באמצעות מקצף, למזג יחד את החמאה, מלח, פלפל לימון תיבול.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
חלב-חמאהחלב-חמאה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
להקציף עד בשילוב טוב. לזרוק את השרימפס במרינדה עד מצופה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
3
מעבירים את השרימפס למקרר ומאפשרים לחסילון להשרות במשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
4
מסננים את השרימפס מתייבשים עם מגבות נייר.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
5
בסיר גדול, חסון, כבד תחתית רוטב מעל חום בינוני גבוה, לחמם את שמן קנולה ל 350 מעלות F באמצעות מדחום מטגן עמוק מוכנס בשמן כדי לפקח על הטמפרטורה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
סירסיר
6
כדי להפוך את הבלילה: בקערה גדולה, לטאטא יחד את הקמח, סודה לשתיה, אבקת אפייה, מלח, פלפל לימון תיבול. כאשר החומרים היבשים משולבים היטב, לטאטא בחמאה, ואז לטאטא 1 1/2 כוסות של מים מוגזים. מערבבים עד רק בשילוב. אם הבלילה עבה מדי, להוסיף מים נוצצים יותר כף בכל פעם עד עקביות הבלילה הוא דק יותר מאשר הבלילה פנקייק.
מרכיבים שתצטרך
פלפל לימוןפלפל לימון
מים מוגזיםמים מוגזים
סודה לשתייהסודה לשתייה
חלב-חמאהחלב-חמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
7
להחזיק את החסילון בזנב, לטבול את השרימפס לתוך הבלילה, משאיר את הזנב uncoated. זרוק את החסילון המוכה לתוך השמן החם ומטגנים במשך 2 דקות בכל צד.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
שמן בישולשמן בישול
8
להעביר את השרימפס המטוגן למגבת נייר כדי לנקז את השמן העודף.
מרכיבים שתצטרך
שרימפס מטוגןשרימפס מטוגן
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
9
בקערה, להקציף יחד את שמן הזית, גרידת לימון, ומיץ לימון. מתבלים את התערובת במלח, ופלפל, לפי הטעם. לזרוק פנימה את נבטי האפונה ועגבניות ומעיל קל ברוטב.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
גרידת לימוןגרידת לימון
שמן זיתשמן זית
עגבנייהעגבנייה
נבטיםנבטים
פלפלפלפל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
10
על כל צלחת, לעשות מיטה קטנה של סלט; העליון סלט עם 3 שרימפס. למעלה שרימפס עם כף קרם פרש ו 1 כפית קוויאר.
מרכיבים שתצטרך
קרם פרשקרם פרש
קוויארקוויאר
שרימפסשרימפס

מרכיבים

11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)4(יכול להיות או להרחיק)קוויאר חדקן קליפורניה, או קוויאר איכותי אחר, מחולקקוויאר חדקן קליפורניה, או קוויאר איכותי אחר, מחולק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנבטי אפונה טרייםנבטי אפונה טריים4(חוֹרֶף)קרם פרשקרם פרש3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדמעה, או עגבניות ענבים, חצוידמעה, או עגבניות ענבים, חצוי4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תיבול פלפל לימוןתיבול פלפל לימון2(יכול להיות או להרחיק)תיבול פלפל לימוןתיבול פלפל לימון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)Meyer lemon zestMeyer lemon zest11 קילו קישואים,מיץ לימון מאיירמיץ לימון מאייר2(יכול להיות או להרחיק)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים12שרימפס קולוסאלי, קלופים, זנב מצורף, deveinedשרימפס קולוסאלי, קלופים, זנב מצורף, deveined3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים מוגזיםמים מוגזים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, ו סוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות Maysaran Arsheen פינו גרי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
Maysara Arsheen פינו גריס
Maysara Arsheen פינו גריס
ביטוי בהיר של פירות ממש מלפנים, ברכה החיך שלך עם הערות של דשא קצוץ ביום חם. היין מעוגן בחומציות פריך, אבל לא כל כך הרבה כמו להכניע להקניט חולף של מתיקות שמשאיר אותך מחייך. לארשין יש אופי חכם ומרענן שיעניק בהירות למגוון ההכנות של דגים, עופות וחזיר.