קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות0
מגזין

חמאת שוט ציפוי

חמאת שוט ציפוי
הקצפת שוט חמאה עשויה להיות רק ההקצפה שאתה מחפש. מתכון זה מכין 6 מנות עם 1177 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 60 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 4% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם תמצית שקדים, חמאה, תמצית ונילן וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וצמחוני דיאטה. 6 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 45 דקות. זה הביא לך את כולםמתכונים. זה הוא זול למדי מתכון לחובבי אוכל קריאולי. עם כפית ציון 11%, המנה הזו לא כל כך מדהימה. נסו דלעת פאי עוגות עם מגניב השוט ציפוי, עוגת קרם תפוז / קצפת פודינג שוט מגניב, ו קטיפה אדומה לתקוע עוגה עם גבינת שמנת מגניב שוט ציפוי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים חמאה, 1 כוס אבקת סוכר, וניל ותמציות שקדים. מקציפים במהירות בינונית ומוסיפים לסירוגין את יתרת הסוכר של הקונדיטורים עם הקצפת הכבדה. מקציפים עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
שמנת כבדהשמנת כבדה
ונילוניל
שקדיםשקדים
חמאהחמאה

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזויטי וסוביניון בלאן הם אפשרויות נהדרות עבור קייג ' ון. יינות אלכוהול נמוכים וטאנינים נמוכים אלה ישלימו את החום במנות קאג ' ון חריפות, במקום לגרום לפה לשרוף יותר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא פמיליה טורס פזו דאס ברוקסאס אלברינו. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -19 דולר.
פמיליה טורס פזו דאס ברוקסאס אלברינו
פמיליה טורס פזו דאס ברוקסאס אלברינו
אלבארי אנגו הוא זהב חיוור עם קצה ירוק רך. עדין וריחני,עם פרחים עדינים, פריחת ליים וריבת לימון.