קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות15
מגזין

חסילונים מזוגגים בצ'ילה

חסילונים מזוגגים בצ'ילה
חסילונים מזוגגים בצ'ילה עשויים להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 212 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 4g של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו דבש, שמן שומשום, בצל ירוק, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. נסו סטייק קולב מזוגג בצ'ילה, סלמון מזוגג משמש-צ'ילה, ו פיג וצ'ילה-בשר חזיר מזוגג (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים מחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני גבוה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים שמן למחבת.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים שום ושרימפס, ומערבבים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
שרימפסשרימפס
4
מוסיף את הבצל, רוטב סויה, דבש, וסמבל oelek; מוקפץ 3 דקות או עד שרימפס נעשים.
מרכיבים שתצטרך
סמבל אולקסמבל אולק
רוטב סויהרוטב סויה
בצלבצל
שרימפסשרימפס
דבשדבש

ציוד

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Tangent Paragon יקב פינו גרי. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Tangent Paragon Vineyard Pinot Gris
Tangent Paragon Vineyard Pinot Gris
ממוסגר על ידי חומציות lemony אור מינרליות תוססת, thispinot גרי נעשה בסגנון היבש המסורתי של צפון Italy.It הוא בעל גוף מלא באופן מפתיע, עם טעמים מרוכזים של אפרסק, זנגביל ופירות טרופיים, עם רמז של אופי שרף אורן. יין נהדר בכוחות עצמו, טנגנט פינו גריז זוגות היטב עם רחב טווח של מזונות כולל פירות ים, פסטה עם רטבים קלים, נקניקיות evengrilled.