קושיקל
מוכן ב7 דק.
מנות4
ציון בריאות26
מטבחיםמקסיקני
דיאטותללא לקטוז
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

חצאית בגריל סטייק טאקו רך

חצאית בגריל סטייק טאקו רך
סטייק חצאית בגריל טאקו רך יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא יספק כ 4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 564 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 27 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 4 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. אם יש לכם כוסברה, סטייק חצאית, שמן צמחי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. נסו חצאית עם רוטב סלסה ומרינדה סטייק טאקו רך עם שעועית לבנה מטוגנת מחדש, חצאית בגריל טאקו סטייק עם רוחה סלסה, ו טאקו בגריל-סטייק רך (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק בתפריט? נסה זיווג עם מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו שני ויינס עמק קולומביה עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 7 דולר לבקבוק.
שני גפנים עמק קולומביה מרלו
שני גפנים עמק קולומביה מרלו
זה יין פירות קדימה מוגדר על ידי ניחוחות וטעמים של פטל וblackberry. ביטויים של קפה וקקאו מסגרת החיך באמצע, ו spiceround את הסיום רך, קטיפתי.