קושימומחה
מוכן ב1 ש, 27 דק.
מנות8
ציון בריאות10
מגזין

חצאית סטייק

חצאית סטייק
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן וללא חלב? סטייק חצאית יכול להיות מתכון נהדר לנסות. מנה אחת מכילה 321 קלוריות, 26 גרם חלבון, ו 22 גרם שומן. מתאים ל-8 ומחירו 2 מנות.89 דולר למנה. מתכון זה מן האוכלרשת יש 346 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 27 דקות. אם יש לכם שמן זית, בצל ירוק, כמון טחון וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש בשמן הזית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פרפה בננה מוקפצת, גרנולן ויוגורט כמו קינוח. זה יהיה להיט שלך יום ולנטין אירוע. עם כפית ציון 68%, המנה הזו מוצקה. נסו סטייק חצאית קובני עם אסקבצ'ה עגבניות ורוטב סטייק מנגו, ארוחת ערב הערב: סטייק חצאית עם רוטב סטייק ביתי, ו סטייק חצאית עם רוטב סטייק בצל אנצ'ו (מתכונים דומים).

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מחממים פחם, רצוי נתח טבעי, עד להופעת אפר אפור. בבלנדר מכניסים שמן, רוטב סויה, בצל ירוק, שום, מיץ ליים, פלפל אדום, כמון וסוכר ופירה. בחובה כבדה גדולה, רוכסן העליון התיק, לשים חתיכות של סטייק חצאית ויוצקים במרינדה. חותם תיק, הסרת כמו הרבה אוויר ככל האפשר. אפשר סטייק כדי לכבוש במשך שעה 1 במקרר.
מרכיבים שתצטרך
סטייק חצאיתסטייק חצאית
מיץ לייםמיץ ליים
פלפל אדוםפלפל אדום
בצל ירוקבצל ירוק
רוטב סויהרוטב סויה
מרינדהמרינדה
שוםשום
כמוןכמון
סטייק.סטייק.
סוכרסוכר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
3
מוציאים סטייק מהשקית ומייבשים עם מגבות נייר. בעזרת מייבש, פוצץ פחם נקי מאפר. לאחר נקי של אפר להניח סטייקים ישירות על גחלים לוחשות עבור 1 דקה לכל צד. בסיום הבישול מניחים בשר בעובי כפול של נייר אלומיניום, עוטפים ומניחים לשבת במשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
בשרבשר
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מגבות ניירמגבות נייר
4
מוציאים בשר מנייר כסף, שומרים נייר כסף ומיצים. פורסים דק על גרגר הבשר. חזור לנרתיק נייר כסף וזורק עם מיץ.
מרכיבים שתצטרך
דגניםדגנים
מיץמיץ
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
5
מגישים עם פלפלים ובצל בגריל, אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
בצלבצל

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם אפשרויות נהדרות לסטייק. אחרי הכל, בשר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, סטייקים רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים קלים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגנון. אתה יכול לנסות ניקל & ניקל האריס כרם מרלו. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -40 דולר לבקבוק.
ניקל & ניקל האריס כרם מרלו
ניקל & ניקל האריס כרם מרלו
פירות אדומים בוהקים, אוכמניות מסוכרות, שזיף סנטה רוזה וניחוחות מנטול משתלבים יחד כדי להרעיל את האף כשמרלו כרם האריס 2016 מרחף מהכוס. על החיך, כניסה עסיסית ופירותית נתמכת על ידי טאנינים לעיסים וחומציות מאזנת, ויוצרת שכבות שופעות המצפות את הלשון ומייצרות גימור רך ואלגנטי.