קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות29
מגזין

חשיש לובסטר

חשיש לובסטר
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל לובסטר חשיש. מתאים ל-4 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 24 גרם חלבון 25 גרם של שומן, וסך הכל 394 קלוריות. אם יש לכם חומץ, שמן צמחי, טימיןוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, וכל 30 דיאט. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו אוכלים על שומרי משקל: הלובסטר ליידי מיין לובסטר לחמניות, רביולי לובסטר עם מרק לובסטר ו lemongrass-רוטב רכיכה, ו לובסטר מאודה עם רוטב עשבי תיבול ומרק לובסטר (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שבלי, שרדונה

לובסטר עובד ממש טוב עם שאבלי ושרדונה. שאבלי מושלם עם לובסטר, אבל שרדון מאזורים אחרים חייב להכות את המקום מדי. Simonnet-Febvre Chablis Les Preuses Grand Cru עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 85 דולר לבקבוק.
Simonnet-Febvre Chablis Les Preuses Grand Cru
Simonnet-Febvre Chablis Les Preuses Grand Cru
על האף יש ניחוחות פרחוניים, מעושנים ומינרליים. לאחר גיל יש גם ניחוח מצומק, כמו גם הערות של תבלינים, אבקה ודבש. עדינות, עדינות ומינרליות מאפיינות את היין הזה. בתחילה הוא עדין בפה, אבל מאוחר יותר מתחזק ולאחר מכן שומר על כוח זה.לשתות עם דגים ועופות ברוטב לבן, רכיכה וכבד אווז.