קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות6
ציון בריאות18
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

טאקו דגים

טאקו דגים
אם יש לך רוטב טרטר, טורטיות קמח, בצל, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב טורטיות הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,צ'יפס סוכר קינמון כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. נסו ג'ק Crevalle (או דגים אחרים) טאקו דגים, טאקו דגים, ו טאקו דגים (מתכונים דומים).

הוראות

1
אופים את הדגים על פי הוראות החבילה. לעטוף את ערימת טורטיות בנייר כסף ומניחים בתנור במהלך 5 הדקות האחרונות של אפייה. כדי להרכיב את טאקו, במקום טורטיות חמות על צלחות הגשה, לשים 2 מכרזים על כל טורטייה, ולכסות עם כמה פרוסות של הבצל.
מרכיבים שתצטרך
עוטףעוטף
מכרזי עוףמכרזי עוף
בצלבצל
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
2
מוסיפים מנה של רוטב טרטר ומעל עם 1/4 כוס החסה. מתקפל ומגיש.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טרטררוטב טרטר
חסהחסה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. פינוט Grigio Scarpetta עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
Scarpetta פינו Grigio
Scarpetta פינו Grigio
צבע קש בהיר עם רק רמז של סלמון. ניחוחות של פירות אבן ומלון. מראה את יכולתו של פינו גריג ' יו להיות קל על רגליו אבל מורכב. מלון ופירות אבן עם מינרלים וגוף בינוני. לפינו גריג ' יו יש טווח נהדר. נפלא בכוחות עצמו כאפריטיבו, עם דגים צלויים אור כמו סשימי, קרודו pesce או סביצ ' ה.