קושירגיל
מוכן ב33 דק.
מנות4
ציון בריאות26
מגזין

טאקו דגים

טאקו דגים
טאקו דגים יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. מנה זו מכילה סביב 31 גר' של חלבון, 38 גרם של שומן, וסך הכל 644 קלוריות. זה מתכון חלב חינם pescatarian מגיש 4 . אם יש לכם סיד, פלפל קאיין, אבקת שוםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב האבוקדו אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס אבוקדו שוקולד / מוס אבוקדו שוקולד מריר מהיר כקינוח. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 33 דקות. מתכונים דומים: ג'ק Crevalle (או דגים אחרים) טאקו דגים, טאקו דגים, ו טאקו דגים.

מרכיבים

1אבוקדו בשל, פרוסאבוקדו בשל, פרוס1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 פאונד חוואר קצוץ1/2 פאונד חוואר קצוץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב מגוררכרוב מגורר0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית1זנים של פטריותזנים של פטריות1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח1(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה11 אונקיה כרוב סגול, קצוץ1 אונקיה כרוב סגול, קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן (לטיגון, שמן בוטנים מומלץ)שמן (לטיגון, שמן בוטנים מומלץ)1(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש4ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה כריש או 1 lb דגים מוצקים אחרים, כגון מאהי מאיפילה כריש או 1 lb דגים מוצקים אחרים, כגון מאהי מאי4ריבס, קצוץ טרי או קפואטורטיה מאודהטורטיה מאודה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא יקב עמק וילאמט rosé אשכול שלם של פינו נואר. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
עמק וילאמט כרמים אשכול שלם עלה של פינו נואר
עמק וילאמט כרמים אשכול שלם עלה של פינו נואר
ורוד בהיר בצבע עם ניחוחות של תות עסיסי, דובדבן, ליצ ' י טרופי וקרם וניל, אבטיח, תותים ושמנת, דובדבן אדום ויערה. יבש עם גוף בינוני, פה עגול וטעמים תוססים של נקטרינה, אפרסק, יערה ומינרליות. החומציות המרעננת יוצרת גימור תוסס ונקי.Rosé זה הוא יין רב תכליתי כדי להתאים עם מזון כפי שהוא יכול לעמוד בפני מאכלים מורכבים עדיין נוח עם סלטים פשוטים וירקות עונתיים. תוכלו ליהנות עם מחווני סלמון, אהי טונה, קארי ירקות, ברוסקטה, קבב עוף בלסמי, לחמים שטוחים, סלטי ניסואז, גבינות ולוחות charcuterie. מגישים מקורר.