קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות62
מגזין

טאקו דגים בגריל עם סלסה מנגו

טאקו דגים בגריל עם סלסה מנגו
טאקו דגים בגריל עם סלסה מנגו יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך כמובן. המתכון הזה מכסה %43 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 698 קלוריות, 43 גרם חלבון ו 32 גרם של שומן כל אחד. זה מושלם עבור יום העצמאות. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. גשו לסופר וקנו אבוקדו, שעועית, כמון ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב המנגו אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ביסקוויטים מנגו פליאו עם חמאת מנגו כקינוח. זה מובא לך על ידי recipes.prevention.com. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular סופר של 82%. נסו טאקו דגים בגריל עם סלסה מנגו, טאקו דגים בגריל עם מנגו-סלסה אבוקדו, ו טאקו דגים בגריל עם סלסאן מנגו וכוסברה קרם (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא אלזס וילם פינו גרי ריזרב. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
צבע זהוב אינטנסיבי עם רמזים של אוקר, היין יש אף של פירות בשלים, חבושים. בפה ההתקפה היא גם גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן בצורה מושלמת סוכר וחומציות.זוג זה יין לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשר לבן בגריל או קלוי (בשר חזיר, עגל), ארנב, עוף ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כגון ריזוטו.