קושיקל
מוכן ב26 דק.
מנות2
ציון בריאות100
מגזין

טאקו דגים חריפים עם סלט כרוב

טאקו דגים חריפים עם סלט כרוב
טאקו דגים מתובל המתכון עם סלט כרוב יכול לספק הכמיהה המקסיקנית שלך בערך 26 דקות. ואינו מכיל גלוטן, מתכון pescatarian מגישה 2 . מנה אחת מכילה עד 60 גרם חלבון 10 גרם של שומן, וסך הכל 753 קלוריות. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. אם יש לכם יוגורט ללא שומן, כמון טחון, טורטיות תירס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש עד כמון הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. נסו טאקו דגים פריכים עם סלט כרוב חריף, טאקו דגים Paleo עם כרוב כרוב חריף סלט, ו טאקו דגים עם כרוב-סלט גזר וקרם חריף (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות יין פינו גרי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 24 דולר לבקבוק.
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי הוא זהב חיוור עם רמזים של ירוק. בציר 2013 הוא סגנון יבש עם ניחוחות פרחוניים וקמצוץ אננס בשל. החיך חושף אגס שלוק ותפוז דם, ומסיים בנגיעה של הדרים, מרקם טוב ותחושת פה עשירה.