קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות45
מגזין

טאקו עוף קראנצ'י נאגט

טאקו עוף קראנצ'י נאגט
המתכון טקו נגיסי עוף קראנצ'י מוכן תוך כ 20 דקות, והוא בהחלט מרהיב חלב חינם אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 793 קלוריות, 83 גרם חלבון ו 23 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %35 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה למדי. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם עגבניות, טורטיות קמח, אטריות מיין צ'או, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: טאקו נגיסי עוף, טאקו נגיסי עוף, ו טאקו עוף מטוגן קוריאני עם סלט מתוק, אטריות פריכות + Queso פרסקו.

הוראות

1
אופים או נאגטס מיקרוגל לפי הוראות על החבילה.
מרכיבים שתצטרך
נגיסי עוףנגיסי עוף
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
בינתיים, להפיץ 1 כף רוטב על כל טורטייה; מפזרים כל אחד באופן שווה עם 1/2 כוס חסה. מסדרים 2 פרוסות עגבניות ו 3 נאגטס במרכז כל טורטייה; מפזרים נאגטס עם 2 כפות צ ' או מיין אטריות.
מרכיבים שתצטרך
3 כוסות חסה רומנית מגוררת, מ-1 חסה קטנה3 כוסות חסה רומנית מגוררת, מ-1 חסה קטנה
1-3/4 כוסות כרוב כבוש, שטוף וסחוט היטב1-3/4 כוסות כרוב כבוש, שטוף וסחוט היטב
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
נגיסי עוףנגיסי עוף
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
3
מקפלים צדדים של טורטיות מעל מילוי, חופף מעט.
מרכיבים שתצטרך
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא WindRacer נהר רוסי פינו נואר. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 60 דולר.
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
ניחוחות יפים של sassafras, מוקה ווש שחור להפגין את האישיות הייחודית, נועזת של עמק הנהר הרוסי. טעמים ברורים של פירות brambly, אלון מתוק ופלפל לבן להוביל יין רחב ומאוזן עם חומציות מזון ידידותי. הימים החמים, שטופי השמש והלילות הערפיליים הקרים של הנהר הרוסי הם אופטימליים עבור פינו נואר-היינות בעלי מרקם ומשקל רב מבלי להיות מוגזמים או לאבד את חומציותם הטבעית. ניחוחות וטעמים עמוקים, כהים קלאסיים הנהר הרוסי ידוע לזרוח דרך היין הזה.