קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות5
ציון בריאות10
מגזין

טאקו צ'ילי גבינתי

טאקו צ'ילי גבינתי
ניתן להכין את המתכון צ'יזי טאקו צ'ילי תוך כ-30 דקות . מתכון זה מכיל 5 מנות עם 386 קלוריות , 24 גרם חלבון ו -24 גרם שומן כל אחת. , מתכון זה מכסה 17% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית הזו. ניתן ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד עבור הסופרבול . זהו מתכון זול למדי לחובבי האוכל האמריקאי. אם יש לכם פלפל חריף, אבקת צ'ילי, פלפל ג'לפנו ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן וללא חלב . בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון טוב של 46% . נסו מטבל צ'ילי טאקו צ'יזי עם פריכיות בייגל תוצרת בית , צ'יזי טורקיה טאקו צ'ילי מאק + תפריט שבועי ותחרות צ'ילי שנתית 9: כניסה - בקר, צ'וריסו ושעועית טאקו צ'ילי + תפריט שבועי (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול מבשלים את בשר הבקר, הבצל, הפלפלים והשום על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים את שאר החומרים. מבשלים ללא מכסה במשך 5 דקות או עד שהגבינה נמסה (לא להרתיח).
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

צ'ילי בתפריט? נסה להתאים עם קאווה, שיראז וגרנאש. באדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא Weinert Cavas de Weinert. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-26 דולר.
ויינרט קאבס דה ויינרט
ויינרט קאבס דה ויינרט
גוון אודם עמוק עם נצנוצים סגולים מקפיץ את המבנה היציב והנמרץ שלו. העושר הטאני שלו מבטיח את אורך חייו, אך פרי בשל דיסקרטי מנצח. יין מאוזן בעל גוף מלא שמזכיר ריחות של עץ אלון בסיומת הארוכה. תערובת של קברנה סוביניון, מלבק ומרלו.