קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות15
מגזין

טאקו קלצונס

טאקו קלצונס
טאקו Calzones יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. מתאים ל-4 מנות. במנה עיקרית זו יש 343 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 11 גרם של שומן למנה. אם יש לך land o deli גבינה אמריקאית, שמנת, בשר בקר טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב תערובת פיצה קרום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות ס ' מור כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 50 דקות. נסו עוטפת טאקו ירוקה אולטימטיבית עם בשר טאקו עדשים-אגוז (טבעוני + ללא גלוטן), סלט הטאקו של ג'סיקה עם רוטב טאקו מוקרם, ו טאקו שלישי: מרק טאקו קל (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Spalletti Kianti D. O. C. G. (). יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
ספאלטי קיאנטי די. או. סי. ג ' י.
ספאלטי קיאנטי די. או. סי. ג ' י.
מיוצר בעיקר מן הגפנים Sangioveto של האחוזה Poggio Reale, זה יין קלאסי מובנה מראה הערות של אדמה ועור על האף עם גוונים woodsy. הפרי נקי ורך, עם טאנינים עדינים על הגימור.