קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות5
מגזין

טאקו שרימפס

טאקו שרימפס
טאקו שרימפס הוא ללא גלוטן, וכל 30 ומספק כ 8 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 1 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 18 קלוריות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו עגבניות צועניות, מלח, בצל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 15 דקות. מתכונים דומים: שרימפס Garlicky - טאקו כוסברה (טאקו דה Camarones אל Mojo דה Ajo), טאקו דה קמרון אל Mojo de Ajo (טאקו שרימפס מוקפץ), ו טאקו שרימפס.

הוראות

1
חותכים jalapenos, עגבניות ובצל לקוביות קטנות מאוד. (להשאיר זרעים jalapenos שלך עבור pico חם). התאם את כמות jalapenos לטמפרטורה המועדפת עליך. לאחר מכן, לקצוץ את חבורה של כוסברה בגודל נחמד. רק להסיר ולהשליך את הגבעולים ללא עלים ארוכים לפני חיתוך. אין צורך להסיר את העלים מן הגבעולים לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
2
מניחים את כל המרכיבים האלה יחד בקערה ולתת לו מערבבים טוב.לסחוט את המיץ של חצי סיד אחד לתוך הקערה.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים מלח לפי הטעם ומערבבים שוב.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות אדלשיים פינו נואר (חצי בקבוק). מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
Adelsheim פינו נואר (חצי בקבוק)
Adelsheim פינו נואר (חצי בקבוק)
עם מגוון רחב של מקורות ושיבוטים, היין הזה מציג ניחוחות אדומים pf דובדבן מסוכר, רימון ופטל על האף ואת החיך. בנוסף, אחד מוצא מגע קל של תבלינים חומים כמו אגוז מוסקט, קינמון, כל התבלינים. נאמן לסגנון הבית שלנו, הוא מעוצב באלגנטיות עם משולב בצורה חלקה, משיי, polishedtannins. זוג זה עם סלמון, ahi, עגל, בשר חזיר, עוף( חושב ברווז), בשר בקר צמחוני מנות.