קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות6
ציון בריאות3
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

טארט תותים משמים

טארט תותים משמים
ניתן להכין את המתכון של טארט תותים שמימי תוך 10 דקות בערך . מתכון זה מכיל 6 מנות עם 1461 קלוריות , 28 גרם חלבון ו -88 גרם שומן כל אחת. , מתכון זה מכסה 11% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. לא הרבה אנשים באמת אהבו את הקינוח הזה. אם יש לך קליפות טארט גרהם קרקר, חלב, שמנת ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. זה מושלם ליום האם . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון ספונקולרי לא כל כך אדיר של 32% . מתכונים דומים: גליל ג'לי תות גן עדן , טארטים תותים וטארטות תותים .

הוראות

1
טורפים בקערה קטנה את גבינת השמנת, הסוכר, החלב, השמנת החמוצה והוניל. כף לתוך קרום.
מרכיבים שתצטרך
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
דבש הדריםדבש הדרים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
שלבו את התותים וזיגוג; כפית מעל גבינת שמנת. מקררים עד ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
רוטב שומשום יפני מוכןרוטב שומשום יפני מוכן

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

טארט עובד ממש טוב עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא NV Solera Cream Sherry. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-17 דולר.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.