קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות3
ציון בריאות14
מגזין

טונה טעים נמס

טונה טעים נמס
נמס טונה טעים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 3 מנות סועדים.. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 42 גרם חלבון, 41 גרם שומן, ובסך הכל 557 קלוריות. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 3 אוהדים. אם יש לכם חרדל, סלסה, רוטב פלפלים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בחמאה אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגת חמאת קינמון כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ידידותי לפודמפה ופסקטרי דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 77%. ציון זה מוצק. נסו טונה טעים נמס, טונה טעים נמס, ו טונה נמס עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה שלבו את ששת המרכיבים הראשונים; מערבבים היטב.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מניחים פרוסת גבינה אחת, שתי פרוסות עגבנייה ו 1/3 כוס תערובת טונה על שלוש פרוסות לחם; מעל פרוסות הגבינה הנותרות ולחם. במחבת גדולה או במחבת, ממיסים 2 כפות חמאה. צולים כריכים עד להשחמה קלה משני הצדדים, מוסיפים חמאה במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
1-3/4 כוסות כרוב כבוש, שטוף וסחוט היטב1-3/4 כוסות כרוב כבוש, שטוף וסחוט היטב
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
למריחה על טוסט אם רוציםלמריחה על טוסט אם רוצים
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, יין ורדים

יין פינו נואר, מרלו ורוז הם בחירה מצוינת לטונה. למרות שלעתים קרובות דגים משויכים ליין לבן, דגים 'בשריים' יותר כמו טונה יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוז המוגן גם ישתלב יפה, במיוחד אם הטונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר ליין לבן. יין אחד שתוכלו לנסות הוא אוגוסט קסלר היומי אוגוסט טרוקן פינו נואר. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-25 דולר.
אוגוסט קסלר היומי אוגוסט טרוקן פינו נואר
אוגוסט קסלר היומי אוגוסט טרוקן פינו נואר
אוגוסט פינו נואר היומי נפתח בניחוח עדין של דובדבן שחור ואוכמניות, יחד עם הארומה הטעימה של קסיס ופלפל אדום. בפה הוא מציג את עצמו טרי ופירותי עם מתח על החיך ואורך עדין. זהו ביטוי אלגנטי של ריינגאו פינו נואר.