קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות45
ציון בריאות0
מגזין

טוסט סרטן המלך

טוסט סרטן המלך
טוסט סרטן המלך הוא pescatarian ומספק כ 45 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 3 גר' של חלבון, 2 גרם של שומן, וסך הכל 51 קלוריות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לך לחנות ותביא קטשופ, בשר סרטנים, מלח ופלפל, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. וזה טוב. נסו מנגל המלך סרטן, ארטישוק וטוסט סרטנים, ו טוסט סרטנים ואבוקדו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את המטגן. בקערה גדולה, לשלב את גבינת שמנת עם בצל, קטשופ, מיונז וסלרי. מקפלים את בשר סרטנים ועונה עם טבסקו, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
בשר סרטניםבשר סרטנים
דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים
רוטב טבסקורוטב טבסקו
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מורחים כפית גדושה של תערובת הסרטן על כל טוסט כדי לכסות את פני השטח. לצלות ב 2 קבוצות במשך כ 2 דקות, או עד השחמה שווה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
למריחה על טוסט אם רוציםלמריחה על טוסט אם רוצים
סרטןסרטן
3
מגישים חם.

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור רכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות שרדונה פולי ג ' ונסון קרנרוס. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 23 דולר לבקבוק.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
ניחוחות מרוכזים ומורכבים ב-2016 שרדונה קרנרוס שלנו. הערות של אפרסק בגריל, אגס, קרואסון בחמאה, ווניל להגדיר את הבמה לשרדונה עשיר, בעל גוף מלא. ניחוחות להרחיב על החיך עם טעמים מעוררי תיאבון של אגס, פריך תפוחים, יערה, קוקוס קלוי, וופל וניל. האיזון והמבנה של יין זה יחד עם חומציותו הבהירה הופכים אותו ליין ראוי לגילו להנאה במשך מספר שנים. תיהנו מהיופי הזה עם עוף צלוי עסיסי וריזוטו פטריות בר.