קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות16
מגזין

טופו ופלפל טמפורה

טופו ופלפל טמפורה
טופו ופלפל טמפורה יכול להיות רק מתאבן hor אתה מחפש. מנה אחת מכילה 450 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 25 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לכם קמח, מלח, ביצה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב מוצרי חלב חינם וצמחוני דיאט. מתכון לאוהדים של אוכל יפני. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 10 דקות. נסו מוקפץ אודון טבעוני עם טופו טמפורה, פריך טמפורה ביצה עלומה מעל מאפין אנגלי עם פלפל אדום בשר בקר משומר, ו טמפורה דונבורי-גיד-קערת אורז טמפורה (מתכונים דומים).

הוראות

1
לנפות את כל החומרים יבשים יחד בקערה גדולה. מקציפים את הביצה וצבע מאכל, אם משתמשים, יחד בקערה אחרת. לאחר incorporated, להוסיף את המים הקרים. בהדרגה, מוסיפים את החומרים הרטובים למרכיבים היבשים ומערבבים היטב כדי להסיר כל גושים. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
צבע מזוןצבע מזון
מיםמים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
בעוד הבלילה נחה, מחממים את שמן זרעי הענבים במחבת כבדה עמוקה, מעל חום בינוני, לסביבות 350 מעלות F. ודא, לבטיחות, כי השמן מגיע רק 3/4 של הדרך במעלה המחבת.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
החלף את הירקות וטופו על שיפודים כדי ליצור מקל צבעוני של ירקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
טופוטופו
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
4
בצלחת רדודה גדולה והקמח ומתבלבים אותו במלח ופלפל, לפי הטעם. מרדדים בעדינות את שיפודי טופו וירקות בקמח, ציפוי זה היטב ומנער את כל קמח עודף. טובלים את השיפודים לתוך תערובת טמפורה, ולתת את הבלילה עודף לטפטף בחזרה לתוך הקערה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ירקירק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
גלולגלול
טופוטופו
צנצנת עגבניות מיובשות ארוזות בשמן, סחוטות וקצוצותצנצנת עגבניות מיובשות ארוזות בשמן, סחוטות וקצוצות
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
קערהקערה
5
מוסיפים את השיפודים לשמן החם, בקבוצות במידת הצורך, ומבשלים עד חום זהוב ופריך, כ -3 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
6
מעבירים למגש ומגישים עם רוטב טבילה פשוט של רוטב סויה ועירית קצוצה, אם תרצה בכך. תהנה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טבילהרוטב טבילה
רוטב סויהרוטב סויה
עיריתעירית

מרכיבים

11 קילו קישואים,1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים12largesשיפודי במבוק, ספוגים במים במשך 15 דקותשיפודי במבוק, ספוגים במים במשך 15 דקות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעמילן תירסעמילן תירס12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1בצל צהוב בינוני, קצוץשמן זרעי ענבים, לטיגוןשמן זרעי ענבים, לטיגון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץבצל אדום קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכובעי פטריותכובעי פטריות6ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב סויה ועירית, לטבילה, אופציונלירוטב סויה ועירית, לטבילה, אופציונלי11 קילו קישואים,ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקטופו קצוץטופו קצוץ1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים קריםמים קרים11 קילו קישואים,צבע מאכל צהובצבע מאכל צהוב

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher) עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
פה טרי ועגול מרגיש עם הערות פירותי אינטנסיבי של נקטרינה, דומדמניות ואורן עם גימור בהיר, נקי. יין רב תכליתי ליהנות עם מאכלים אתניים מתובלים מסינית להודית. גם נהדר כמו אפריטיף.