קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות12
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

טורט אננס יפה

טורט אננס יפה
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני קינוחים, אז נסו טורט אננס יפה. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 5 גרם חלבון, 17 גרם שומן, ובסך הכל 341 קלוריות. מתכון זה משמש 12. המתכון הזה מכסה 6% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. לכו לחנות ואספו תמצית שקדים, סוכר קונדיטורים, סוכר ועוד מספר מצרכים להכין אותה היום. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 15%. ציון זה הוא רע למדי. נסו אננס טורט, אננס גבינה טורט, ו טורט אננס פלאפי עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
תנו לביצים לעמוד בטמפרטורת החדר למשך 30 דקות. בקערה גדולה חמאת שמנת ו -3 / 4 כוס סוכר עד שהיא בהירה ותפוחה. מקציפים חלמונים.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
חמאהחמאה
קרםקרם
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מסננים אננס, שומרים 2/3 כוס מיץ. בקערה שלבו מיץ, 3/4 כוס אננס ווניל (הניחו את האננס שנותר בצד למילוי).
מרכיבים שתצטרך
אננסאננס
ונילוניל
מיץמיץ
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
שלב את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח; מוסיפים לתערובת המוקרמת לסירוגין בתערובת אננס, ומקציפים היטב לאחר כל הוספה. בקערה קטנה ועם מכות נקיות מקציפים חלבונים במהירות בינונית עד שנוצרות פסגות רכות. מוסיפים בהדרגה את יתרת הסוכר, 1 כף בכל פעם, ומקציפים גבוה עד שנוצרות פסגות נוקשות. מקפלים רבע מהחלבונים לבלילה; מקפלים פנימה את החלבונים שנותרו.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
חלבוניםחלבונים
אננסאננס
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
כף לשניים משומנים ומקומחים 9 אינץ'. מחבתות אפייה עגולות.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
אופים בחום של 350 ניתנים להזזה למשך 28-32 דקות או עד שהעוגה קופצת לאחור כשנוגעים בה קלות. מצננים 10 דקות לפני שמוציאים מהמחבתות למתלים כדי להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
למילוי מקציפים את השמנת, סוכר הקונדיטורים ותמצית בקערה גדולה ומצוננת עד שנוצרות פסגות נוקשות. מקפלים פנימה אננס שמור. לפצל כל שכבת עוגה במחצית אופקית.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
אננסאננס
חלץחלץ
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
מורחים כ 3/4 כוס מילוי בין כל שכבה; מורחים את המילוי שנותר מעל.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
8
מפזרים שקדים. יש לאחסן במקרר.
מרכיבים שתצטרך
שקדיםשקדים