קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות6
מגזין

טורטיה עוף עבה וטעים / מרק אנצ'ילדה

טורטיה עוף עבה וטעים / מרק אנצ'ילדה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל מרק עוף טעים ועבה / אנצ'ילדה. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 483 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 29 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. 3 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. גשו לסופר וקנו עגבניות מבושלות, מרק עוף, פיקו דה גאלו ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב השמנת החמוצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים שמנת חמוצה כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. הכנת המנה לוקחת כ 50 דקות. נסו מרק טורטייה טעים, גביע טורטייה עוף מוקרם Enchilada (בגידה), ו טעים Tex Mex טורטיה (מתכונים דומים).

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)1דאש1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעוף מבושל, קוביות (לבן או כהה)עוף מבושל, קוביות (לבן או כהה)2(חוֹרֶף)מרק עוףמרק עוף9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה11 קילו קישואים,1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל צהוב קצוץ (לא חובה)בצל צהוב קצוץ (לא חובה)11 קילו קישואים,¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב אנצ'ילדה ירוקרוטב אנצ'ילדה ירוק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק, קצוץפלפל ירוק, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל, קצוץבצל, קצוץ11 קילו קישואים,בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)6ריבס, קצוץ טרי או קפואפיקו דה גאלו, עם כוסברהפיקו דה גאלו, עם כוסברה6ריבס, קצוץ טרי או קפואגבינת צ'דר, גרוסהגבינת צ'דר, גרוסה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות מבושלות, קצוץעגבניות מבושלות, קצוץ6ריבס, קצוץ טרי או קפואצ'יפס טורטייה, מרוסקצ'יפס טורטייה, מרוסק4(חוֹרֶף)קמח לבןקמח לבן

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא של ג 'ימי ג' ון Vin De כריך פינו נואר. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
כריך יין פינו נואר של ג 'ימי ג' ון
כריך יין פינו נואר של ג 'ימי ג' ון
ה "פינו נואר" הופק ובקבוק על ידי יקב ה "פולק מאשין", והיינן קני ליקיטפרקונג.