קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות30
מגזין

טורקיה, פטריות ותבשיל תירס מקסיקני

טורקיה, פטריות ותבשיל תירס מקסיקני
טורקיה, תבשיל מקסיקני פטריות ותירס יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 949 קלוריות, 57 גרם חלבון, ו 57 גרם שומן. מתכון זה משמש 6. המתכון הזה מכסה 38% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 8 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. גשו לסופר וקנו עלי כוסברה, פטריות קרימיני, בשר הודו, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בחלב אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שביל החלב בראוני נושך כמו קינוח. נסו טורקיה, פטריות ותבשיל תירס מקסיקני, תבשיל תירס מקסיקני, ו תבשיל תירס מקסיקני (מתכונים דומים).

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
לרוטב: בבלנדר או במעבד מזון, שלבו את הפלפלים עם הציר, השום, הבצל, הכוסברה ומעט מלח ופלפל, ואז מחית. בסיר על אש בינונית ממיסים את החמאה ואז מקציפים פנימה את הקמח.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
פלפליםפלפלים
חמאהחמאה
שוםשום
בצלבצל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
רוטברוטב
מלאימלאי
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
סירסיר
בלנדרבלנדר
מקציףמקציף
3
מוסיפים את החלב והשמנת ומעלים מעט את האש.
מרכיבים שתצטרך
קרםקרם
חלבחלב
4
מוסיפים את מחית הפובלאנו ומבשלים להסמכה ולבשל את הרוטב, 20 עד 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל Poblanoפלפל Poblano
רוטברוטב
1
מחממים את האבו במחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה; מוסיפים את החמאה וממיסים לשמן. משחימים את הפטריות, כ -10 דקות. לאחר מכן מוסיפים את התירס והשאלוט, ומבשלים להשחמה קלה של התירס ומרככים את השאלוט, כ -5 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
שאלותשאלות
חמאהחמאה
תירסתירס
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את ההודו והציר ומחממים.
מרכיבים שתצטרך
טורקיה כולהטורקיה כולה
מלאימלאי
3
צ ' אר טורטיות מעל להבה פתוחה על מבער גז, או במחבת יבשה.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
שכבו מחצית מההודו, הפטריות והתירס בכלי קדירה, ומעליהם מחצית הרוטב, הגבינה ושכבת רעפים של 3 טורטיות. מעל את הטורטיות עם שאר ההודו, הפטריות והתירס, הטורטיות, הרוטב והגבינה. מצננים ומאחסנים לארוחה מקדימה, או אופים להגשה.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
טורטיהטורטיה
גבינהגבינה
טורקיה כולהטורקיה כולה
רוטברוטב
תירסתירס
ציוד שתשתמש בו
תבשיל קדרהתבשיל קדרה
תנורתנור
5
אופים בחום של 400 מעלות צלזיוס מטמפרטורת החדר עד לחימום וחום ומבעבע.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

3(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן1קומץ קטןעלי כוסברה טריים, בתוספת 3 עלים לקישוטעלי כוסברה טריים, בתוספת 3 עלים לקישוט4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני תירס טריים (על 4 אוזניים) או קפואים ומפשיריםגרעיני תירס טריים (על 4 אוזניים) או קפואים ומפשירים340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרוס כפתור או פטריות קריםפרוס כפתור או פטריות קרים2(חוֹרֶף)EVOOEVOO2(חוֹרֶף)קמחקמח68-inchsטורטיות קמח 8 אינץטורטיות קמח 8 אינץ2ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת מנצ'גו גרוסהגבינת מנצ'גו גרוסה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרם כבד או קרם מקסיקניקרם כבד או קרם מקסיקני2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקג'ק מונטריי מגורר או צ' דרג'ק מונטריי מגורר או צ' דר1קטןבצל, קצוץבצל, קצוץ31 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרפלפלים poblano, זרע נבלע, קצוץפלפלים poblano, זרע נבלע, קצוץ6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי2smallsשאלוט או 1 בצל אדום קטן, קצוץשאלוט או 1 בצל אדום קטן, קצוץ9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבשר הודו מבושל קצוץבשר הודו מבושל קצוץ