קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות71
מגזין

טילפיה תאילנדית עם כרוב ניצנים וקשיו מתובלים

טילפיה תאילנדית עם כרוב ניצנים וקשיו מתובלים
טילפיה תאילנדית עם כרוב ניצנים & קשיו מתובל נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian מנה עיקרית. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 536 קלוריות, 43 גרם חלבון ו 16 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %40 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים באמת אהבו את המנה האסייתית הזאת. אם יש לכם קשיו, שמן זית, כרוב ניצנים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בחלב קוקוס קל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ביסקוויט חלב קוקוס לימון (עם ריבת צ'יה אוכמניות) כקינוח. מתכונים דומים: כרוב ניצנים עם אגוזי קשיו, כרוב ניצנים תאילנדי, ו כרוב ניצנים בסגנון תאילנדי.

הוראות

1
מטלית חום. לרסס תבנית אפייה קטנה עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
2
מוסיפים את חלצי אמנון ומתבלים במלח ופלפל. לזרוק את אגוזי הקשיו ואת קאיין בקערה קטנה ולהוסיף חתיכת נייר. לטגן את הדג במשך כ 3 דקות לכל צד, או עד פתיתי דגים עם מזלג, ולהטגן את קשיו במשך כ 1-2 דקות. הם ישרפו מהר, אז תשגיח עליהם.בינתיים, לחמם את שמן שומשום במחבת גדולה על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר
קשיוקשיו
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
אמנוןאמנון
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות
3
מוסיפים את הג ' ינג ' ר ושום וטחון במשך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
4
מוסיפים את כרוב הניצנים, פלפל אדום ובצל ירוק וקמח במשך 5 דקות, או עד כרוב הניצנים מתחילים לקבל קצת צבע.
מרכיבים שתצטרך
5 או 6 דלעות פטיפן קטנות, חתוכות לרבעים (בחרו בירוק בהיר אך כבד לגודלם)5 או 6 דלעות פטיפן קטנות, חתוכות לרבעים (בחרו בירוק בהיר אך כבד לגודלם)
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
5
מוסיפים את הקארי הצהוב, משחת קארי אדומה, כמון, רוטב סויה, סוכר חום, מלח וחלב קוקוס.
מרכיבים שתצטרך
משחת קארי אדומהמשחת קארי אדומה
צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
6
חום דרך, אבל לא להרתיח.צלחת קצת אורז העליון עם תערובת כרוב ניצנים, ולאחר מכן להוסיף ירך אמנון ומפזרים קשיו וכוסברה ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
5 או 6 דלעות פטיפן קטנות, חתוכות לרבעים (בחרו בירוק בהיר אך כבד לגודלם)5 או 6 דלעות פטיפן קטנות, חתוכות לרבעים (בחרו בירוק בהיר אך כבד לגודלם)
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
קשיוקשיו
אמנוןאמנון
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

מרכיבים

4ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז לבן מבושל או חוםאורז לבן מבושל או חום1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סוכר חום, ארוזסוכר חום, ארוז7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב ניצנים, גזוז וחציכרוב ניצנים, גזוז וחצי0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם2(חוֹרֶף)עלי כוסברה, קרועיםעלי כוסברה, קרועים11 קילו קישואים,אבקת קארי צהובהאבקת קארי צהובה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ג'ינג'ר טרי, מגורדג'ינג'ר טרי, מגורד5ציפורןשום, טחוןשום, טחון2בצל ירוק, פרוסבצל ירוק, פרוס11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חלב קוקוס קלחלב קוקוס קל4(יכול להיות או להרחיק)רוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן11 קילו קישואים,שמן שומשום, או שמן זיתשמן שומשום, או שמן זית596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי קשיו גולמייםאגוזי קשיו גולמיים2(יכול להיות או להרחיק)משחת קארי אדומהמשחת קארי אדומה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קלוי, חתוך לקוביותפלפל אדום קלוי, חתוך לקוביות11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל לפי הטעםמלח ופלפל לפי הטעם4חלצי אמנוןחלצי אמנון

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לטילפיה. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. סנטה Margherita פינו גריג ' יו עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
קש חיוור בצהוב. ניחוח נקי, פריך עם רמזים אינטנסיביים אך אלגנטיים של חבושים. פרי טרי והרמוני מופעל על ידי מתיקות קלה עם גימור ארוך מלא טעם עדין, חריף.