קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות1
ציון בריאות0
מגזין

טירמיסו קל לשניים

טירמיסו קל לשניים
טירמיסו קל לשניים יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 1240 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 16 גרם שומן. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. אם יש לך אבקת קקאו, ופלים וניל, ציפוי מוקצף, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 11%. נסו טירמיסו קל, מטבל טירמיסו (כל כך קל!), ו טירמיסו קל (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא ברון Ricasoli Colledila קיאנטי Classico Gran Selezione. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 85 דולר.
Barone Ricasoli Colledila Chianti Classico Gran Selezione
Barone Ricasoli Colledila Chianti Classico Gran Selezione
צבע אודם בהיר וריכוז מדהים של ניחוחות. שֶׁלָה אוורירי, פרחוני ו balsamic הערות להכות על האלגנטיות הטרייה שלהם. הערות של דובדבן, דובדבן חמוץ, דובדבן שחור, דובדבן מורלו, סגול, מנטה, אניסיד, קינמון. כל הפאר שלה בא לידי ביטוי בחך עם איזון יוצא דופן בין ריכוז חומציות ואלגנטיות. התווים האופייניים של פירות אדומים המורחבים על ידי הטאנינים המתוקים ותחושות המינרלים חוזרים. נקי, אלגנטי, משתהה, ועדין.