קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות32
מגזין

טלה Squazetto עם פולנטה רכה

טלה Squazetto עם פולנטה רכה
טלה Squazetto עם פולנטה רכה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 8 . מנה אחת מכילה 723 קלוריות, 41 גר' של חלבון, ו 44 גרם שומן. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 15 דקות. גשו לסופר וקנו שיני שום, גבעולי פטרוזיליה, זרעי שומר, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 69%. נסו צלעות כבש מטוגנות על פולנטה רכה עם עלי דפנה, פולנטה רכה, ו פרמזן רך פולנטה (מתכונים דומים).

הוראות

1
חתיכות כבש העונה עם מלח ופלפל. בתנור הולנדי כבד, מחממים שמן זית על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
כבשכבש
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוסיפים את חתיכות הטלה, 5 עד 6 בכל פעם, וחומים מכל הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
כבשכבש
3
הסר וחזור על כל הטלה. כאשר הטלה מבושל, מוסיפים את הבצל ואת הפנצ ' טה המעושנת, ומבשלים עד הבצל מתרכך ומתחיל להשחים, כ -9 עד 11 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פנצ ' טהפנצ ' טה
בצלבצל
כבשכבש
4
מוסיף את רוזמרין, טימין, קימל ושומר ומערבבים להתמזג.
מרכיבים שתצטרך
רוזמריןרוזמרין
זרעי קימלזרעי קימל
שומרשומר
טימיןטימין
5
מוסיפים את היין, רסק עגבניות, ציר עוף ורוטב עגבניות ומביאים לרתיחה. החזירו את הכבש והמיצים והביאו לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
רסק עגבניותרסק עגבניות
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
כבשכבש
ייןיין
6
מנמיכים את החום, לכסות ומבשלים 1 שעה, או עד הבשר מכרז.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
7
הסר את הכיסוי, לבדוק את התיבול לשרת עם פולנטה רכה.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
פולנטהפולנטה
8
בסיר גדול וכבד, מחממים את השמן מעל חום גבוה עד לעישון.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
9
מוסיף את כל חלקי העוף וחום בכל רחבי, ערבוב כדי למנוע שריפה.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות עוףחתיכות עוף
10
הסר את העוף ושמורה.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
11
מוסיפים את הגזר, הבצל והסלרי לסיר ומבשלים עד רך משחימים. החזירו את העוף לסיר והוסיפו 3 ליטרים של מים, רסק העגבניות, הפלפל והפטרוזיליה. מערבבים עם כף עץ כדי לנתק את חתיכות העוף והירקות השחומים מתחתית המחבת. מביאים כמעט לרתיחה, ואז להפחית את החום ומבשלים על רתיחה נמוכה עד מופחת בחצי, על 2 שעות, מדי פעם ברפרוף עודף שומן.
מרכיבים שתצטרך
רסק עגבניותרסק עגבניות
פלפלפלפל
ירקירק
גזרגזר
עוף שלםעוף שלם
פטרוזיליהפטרוזיליה
סלריסלרי
בצלבצל
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
מחבתמחבת
סירסיר
12
הסר מחום, מתח, ולחץ על המוצקים עם החלק התחתון של מצקת כדי לחלץ את כל הנוזלים. מערבבים את המניה כדי להקל על הקירור ולהניח בצד. מקררים מלאי במיכלים קטנים עד שבוע או להקפיא עד חודש.
מרכיבים שתצטרך
חלץחלץ
מלאימלאי
ציוד שתשתמש בו
מצקתמצקת
13
בסיר 3 ליטר, מחממים את שמן הזית על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
14
מוסיפים את הבצל והשום ומבשלים עד חום זהוב רך וקליל, על 8 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
15
מוסיפים את הקורנית והגזר ומבשלים 5 דקות יותר, עד שהגזר רך למדי.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
טימיןטימין
16
מוסיפים את העגבניות ואת המיץ ומביאים לרתיחה, ערבוב לעתים קרובות. מנמיכים את החום ומבשלים במשך 30 דקות עד עבה כמו דגנים חמים. מתבלים במלח ומגישים. רוטב זה מחזיק 1 שבוע במקרר או עד 6 חודשים במקפיא.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
עגבנייהעגבנייה
מיץמיץ
מלחמלח
17
בסיר 3 ליטר, מחממים מים ומלח עד רותחים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
18
טפטוף פולנטה בזרם דק, לטאטא כל הזמן, עד שכל פולנטה משולבת תערובת מתחילה להתעבות. לעבור לכפית עץ, למשוך את החום ולהמשיך לערבב עד עבה כמו להדביק.
מרכיבים שתצטרך
פולנטהפולנטה
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
מקציףמקציף
19
מערבבים בגבינה וממשיכים לערבב עד שהוא נמס ומאוגדת.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל שחורפלפל שחור2קילוגרםקלופים עגבניות שלמות, מרוסק ביד ומיצים שמורותקלופים עגבניות שלמות, מרוסק ביד ומיצים שמורות1(יכול להיות או להרחיק)זרעי קימלזרעי קימל11 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרגזר, קרוע דקגזר, קרוע דק3גזר, קצוץ גסגזר, קצוץ גס4מאמן פפ מסווג 200-נוכחיסלרי, קצוץ גססלרי, קצוץ גס2קילוגרםכנפי עוף, גב ועצמותכנפי עוף, גב ועצמות1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש1(יכול להיות או להרחיק)פירורי לחם, כמה חופניםפירורי לחם, כמה חופנים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי רוזמרין טריים קצוציםעלי רוזמרין טריים קצוצים3(חוֹרֶף)קצוץ עלי טימין טריים, או 1 כף יבשיםקצוץ עלי טימין טריים, או 1 כף יבשים4שיני שום, קלופים ופרוסים דקשיני שום, קלופים ופרוסים דק907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר כבש כתף, לחתוך 2 אינץ 'על ידי 1 אינץ' קוביותבשר כבש כתף, לחתוך 2 אינץ 'על ידי 1 אינץ' קוביות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1( חצילים)בצל, פרוס 1/4 אינץ ' עבהבצל, פרוס 1/4 אינץ ' עבה1בצל ספרדי, קצוץ בקוביות 1/4 אינץבצל ספרדי, קצוץ בקוביות 1/4 אינץ2בצל, קצוץ גסבצל, קצוץ גס113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)pancetta מעושן, לחתוך לקוביות 1/4 אינץpancetta מעושן, לחתוך לקוביות 1/4 אינץ1חבורהגבעולי פטרוזיליהגבעולי פטרוזיליה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפולנטה או קמח תירספולנטה או קמח תירס2(חוֹרֶף)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל1קורנית sprigקורנית sprig2(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה3(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסטרצ'ינו, חתוך לקוביות.סטרצ'ינו, חתוך לקוביות.