קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות1
ציון בריאות1
מגזין

טקילה מוקינגבירד

טקילה מוקינגבירד
המתכון טקילה מוקינגבירד מוכן תוך כ 5 דקות, וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון ים תיכוני. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 1 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 216 קלוריות. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם מיץ חמוציות, טקילה, מיץ תפוזים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-2 היו אומרים שזה פגע במקום. זה עובד טוב כמו משקה. נסו סמאש טקילה-קוקטייל טקילה ודובדבנים תוצרת בית, קוקטייל טקילה: טקילה פיקנטית אפרסק חמוץ, ו טקילה בגריל-סלט עוף ליים עם טקילה-ויניגרט ליים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתי בתפריט? נסה זיווג עם בורדו, שמפניה, בורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. Chateau Pindefleurs St-Emilion בורדו עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
Chateau Pindefleurs St-Emilion בורדו
Chateau Pindefleurs St-Emilion בורדו
הארומה המורכבת מנוקדת בנגיעות ארוכות טווח של פירות יער אדומים בשלים לחלוטין. שיכור כמו יין צעיר, Château Pindefleurs מאפשר פריחתו הטרייה לפרוח. שמור במרתף, זה פותח טעם ארוך ומשיי בפה, הסימן של Grands Crus של סנט אמיליון.תערובת: 90% מרלו, 5% קברנה סוביניון, 5% קברנה פרנק