קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות4
מגזין

טריאקי טופו עם אננס

טריאקי טופו עם אננס
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים יפניים, אז נסו טופו טריאקי עם אננס. מנה אחת מכילה 202 קלוריות, 15 גרם חלבון, ו 2 גרם שומן. אתה מקבל תוספת שמגישה 4. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב וידידותי לפודמפה דיאטה. גשו לסופר וקנו אננס, רוטב טריאקי, טופו, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 30 דקות. זה הביא לך את כולםמתכונים. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 46%. הציון הזה מוצק. נסו טריאקי טופו, טופו ופטריות טריאקי, ו טריאקי טופו משולשים (מתכונים דומים).

הוראות

1
חותכים טופו לחתיכות בגודל ביס ומניחים אותו בתבנית אפייה עמוקה; להוסיף אננס.
מרכיבים שתצטרך
אננסאננס
טופוטופו
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
2
יוצקים ברוטב טריאקי. מקררים לפחות 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טריאקירוטב טריאקי
3
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
אופים בתנור שחומם מראש למשך 20 דקות, או עד שהוא חם ומבעבע.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה בתפריט? נסה להתאים עם שנין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. אתה יכול לנסות ביריצ ' ינו פארק היורה כרם גפנים ישנות שנין בלאן. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -26 דולר לבקבוק.
ביריצ ' ינו פארק היורה כרם גפנים ישנות שנין בלאן
ביריצ ' ינו פארק היורה כרם גפנים ישנות שנין בלאן
2017 ספורט בושם של דבש פריחת תפוז, חמאת תפוחים, גופרית, וכמה מבשר מוזר של לילך אשר מפעיל לא רק את מערכת הריח, אלא גם את המערכת הלימבית, מערכת העצבים האוטונומית, ומערכות אחרות הממוקם במגזרים רחוקים יותר. לחות הקרקע והמיקרו-אקלים בעונת הגידול של 2017 נותרה גבוהה למדי במהלך עונת הגידול בגלל הגשמים העצומים מהחורף הקודם, ותרמו להתפתחות בוטריטיס מוקדמת צנועה אך משמעותית. נתקלנו לאחרונה בתנאים אלה בשנת 2013 והפיק יין דומה לזה וינטאג ' - רק יבש בסגנון המכונה על ידי הצרפתים כמו טנדר יבש, עדיין רך. וכמו בצירים קודמים, יין זה מותסס בנירוסטה ללא חיסון, והתיישן עד האביב שלאחר מכן ב -8 חביות עץ אלון הונגריות נירוסטה ו -2 ניטרליות.