קושיקל
מוכן ב7 דק.
מנות4
ציון בריאות43
מגזין

יווני מאי מאי

יווני מאי מאי
ייתכן שהמאהי מאי היווני הוא המנה העיקרית שאתם מחפשים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 192 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 4g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לכם פלפל, מלח, חומץ יין, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. זה הוא יקר מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. זמן הכנת המתכון כ 7 דקות. מתכונים דומים: סגנון יווני מאהי מאי, סגנון יווני מאהי מאי, ו בזיליקום כתום בגריל מהי מהי עם מתכון ירקות מוקפצים.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. פינו קפוסלדו גריג ' יו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו כולל מרקם יבש, פריך, תוסס וניחוחות עדינים של פירות לבנים, פרחים ושקדים.זוגות היטב עם בשר לבן, דגים, פירות ים, מנות פסטה וגבינות עדינות.