קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות35
מגזין

יום האם פסטה Sampler

יום האם פסטה Sampler
מדגם הפסטה של יום האם עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה זו מכילה סביב 36 גרם חלבון 24 גרם של שומן, וסך הכל 876 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %39 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו פסטת עניבת פרפר, מלאי ירקות, אפונה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. מתכונים דומים: סלט פסטה ברוטב פלפל צלוי של אמא רימי, סמפלר צלוי צלע מערבי, ו סמפלר המנה האחרונה: גבינות איטלקיות, פרוסות שומר וטבעות הדר עם ברנדי.

הוראות

1
מחממים סיר גדול של מים לרתיחה, מלח בנדיבות ומבשלים פסטה לאל דנטה.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
בעוד פסטה מבשלת, תצטרך 3מחבתות קטנות להגדיר ומעבד מזון ליד. הגדר 3 מנות המגישות כי יחזיק חצי קילו של פסטה כל אחד על הדלפק ליד התנור.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
כירייםכיריים
3
במחבת הראשונה, ממיסים חמאה עם שמן זית על אש בינונית, מוסיפים בצל, מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם, ומזיעים 5 עד 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
חמאהחמאה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים מלאי וגרידת ומביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מלאימלאי
5
מוסיפים אפונה, מתבלים עם מלח ופלפל וחום דרך, כ 2 דקות. שים במעבד מזון ותהליך עד צורות רוטב חלקות ולהעביר לקערה, לקפל ריקוטה טרי, בזיליקום מנטה עם מרית גומי, להתאים מלח תיבול. כאשר הפסטה מוכנה, להוסיף מצקת של מי פסטה או ציר עוף, במידת הצורך ו 1/3 של הפסטה לקערה. לזרוק את הפסטה עם רוטב.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מלח מתובלמלח מתובל
ציר עוףציר עוף
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה
מיםמים
באזיל!באזיל!
פסטהפסטה
רוטברוטב
מנטהמנטה
אפונהאפונה
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
מריתמרית
מצקתמצקת
קערהקערה
6
במחבת השנייה בזמן האפונה מבשלים, מוסיפים ציר עוף, גזר, אבקת קארי, רוטב חם, מלח ופלפל, לפי הטעם, דבש וחמאה. מביאים לרתיחה ולתת להתבשל לחמם דרך, 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ציר עוףציר עוף
אבקת קאריאבקת קארי
רוטב חריףרוטב חריף
גזרגזר
חמאהחמאה
דבשדבש
אפונהאפונה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
בעוד הגזרים מתבשלים, טוחנים פלפלים קלויים למשחה.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
פלפליםפלפלים
8
מחממים 2 כפות שמן זית במחבת השלישית על אש בינונית נמוכה מטגנים את השום והפלפל האדום, מערבבים בפלפלים טחונים ומתבלים במלח ופלפל שחור טחון טרי. לשטוף קערת מעבד ולחזור לבסיס לטחון את הגזר כאשר הם רכים. כאשר פלפלים חמים, מערבבים בחומץ בלסמי ופטרוזיליה ולתת להתבשל על אש נמוכה. מערבבים בנוזל בישול עמילני או מלאי, לגרד רוטב למנה ומעיל 1/3 של פסטה וגבינה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור טחוןפלפל שחור טחון
חומץ בלסמיחומץ בלסמי
פלפל אדוםפלפל אדום
שמן זיתשמן זית
גזרגזר
פטרוזיליהפטרוזיליה
פלפליםפלפלים
גבינהגבינה
שוםשום
פסטהפסטה
בסיסבסיס
מלאימלאי
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מחבתמחבת
9
לטחון גזר לתוך משחה חלקה ולהעביר צלחת הגשה. רוטב גזר דק עם נוזל עמילני או מלאי לזרוק עם חצי קילו הנותרים של פסטה עירית.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
עיריתעירית
פסטהפסטה
רוטברוטב
מלאימלאי

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ בלסמי מיושןחומץ בלסמי מיושן283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תיבת גזר מבושל קפוא או גזר גמדיתיבת גזר מבושל קפוא או גזר גמדי10עליםבזיליקום טרי, קרוע או קרועבזיליקום טרי, קרוע או קרוע680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פסטת עניבת פרפרפסטת עניבת פרפר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו1(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות1קומץפטרוזיליה טרייה, קצוצהפטרוזיליה טרייה, קצוצה3(חוֹרֶף)עירית טרייה, קצוצהעירית טרייה, קצוצה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת ריקוטה טרייהגבינת ריקוטה טרייה3ציפורןשום, טחון או מגורדשום, טחון או מגורד2(חוֹרֶף)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים3מקפיםכמה רוטב חריףכמה רוטב חריף2(יכול להיות או להרחיק)כסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים1קומץעלי נענע, קצוצים דקעלי נענע, קצוצים דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1קטןבצל, קצוץבצל, קצוץ6ריבס, קצוץ טרי או קפואפרמזן מגורר-רג'יאנו, לפי הטעםפרמזן מגורר-רג'יאנו, לפי הטעם283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תיבת אפונה קפואהתיבת אפונה קפואה1(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל אדום מרוסק יבשיםפתיתי פלפל אדום מרוסק יבשים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פלפלים צהובים או אדומים קלויים, מנוקזים (כ -5 עד 6 פלפלים)פלפלים צהובים או אדומים קלויים, מנוקזים (כ -5 עד 6 פלפלים)6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף או ירקות, ועוד במידת הצורךציר עוף או ירקות, ועוד במידת הצורך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף או ירקותציר עוף או ירקות