קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות62
מגזין

ירוק Minestrone

ירוק Minestrone
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ים תיכוניים, אז תנו הזדמנות ל ירוק Minestrone. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מכילה 361 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 14 גרם שומן. אם יש לכם סלרי, מלח, מים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי. עם כפית נסו ירוק Minestrone, ירוק Minestrone, ו ירוק אביב Minestrone (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול, לחמם את השמן על חום נמוך בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיף את הבצל, שומר, סלרי, ו 1/4 כפית מלח. מבשלים, ערבוב מדי פעם, עד שהירקות מתחילים להתרכך, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
סלריסלרי
שומרשומר
בצלבצל
מלחמלח
3
מוסיפים את תפוחי האדמה, מרק, מים, את הנותרים 1 1/4 כפיות מלח, ואת הפלפל. מביאים לרתיחה. להפחית את החום ומבשלים במשך 5 דקות. מערבבים את הפסטה ומבשלים במשך 5 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
פלפלפלפל
מרקמרק
פסטהפסטה
מיםמים
מלחמלח
4
מוסיף את chard השוויצרי ותרד ולהביא את המרק בחזרה לרתיחה. מבשלים, מערבבים מדי פעם, עד שהירוקים נבולים והפסטה רכה, בערך 5 דקות יותר. מערבבים בפרמזן.
מרכיבים שתצטרך
Chard שוויצריChard שוויצרי
פרמזןפרמזן
תרדתרד
ירוקירוק
פסטהפסטה
מרקמרק
5
וריאציות
6
תצטרך בסך הכל שמונה כוסות של ירקות גרוסים למרק הזה. השתמש באחד או כל שילוב של הדברים הבאים: chard שוויצרי, תרד, escarole, כרוב ירוק, או כרוב. כמה שיותר מגוון יותר טוב.
מרכיבים שתצטרך
כרוב ירוקכרוב ירוק
Chard שוויצריChard שוויצרי
אסקרולאסקרול
תרדתרד
ירוקירוק
כרובכרוב
מרקמרק
7
המלצת יין: ההימור הטוב ביותר שלך עם כל הירוקים האלה הוא אדום מקסים, פירותי, כגון בוז ' ולה או Valpolicella. טעמים ברי בהיר יהיה בניגוד ולהאיר את הירקות.
מרכיבים שתצטרך
ייןיין
ירקירק
ירוקירוק
פירות יערפירות יער