קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות4
ציון בריאות20
מגזין

ירוק צ'ילה סטייק להמיס פניני

ירוק צ'ילה סטייק להמיס פניני
סטייק צ'ילי ירוק להמיס פניני עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 1007 קלוריות, 49 גרם חלבון ו 60 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. זה מושלם עבור יום ולנטין. אם יש לכם עירית, רוטב אדובו, שמן זית כתית מעולה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המיונז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סופר! עוגיות חמאת בוטנים עשויות קלות יותר כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -50 דקות. נסו קפה ו Ancho צ'ילה חצאית סטייק עם ירוק צ' ילה-תפוח להתענג, טאקו סטייק צ'ילה ירוק, ו כריך סטייק גבינת צ'ילה ירוק (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את שמן הזית במחבת גדולה מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים את הבצל ומבשלים 10 דקות, ערבוב מדי פעם.להפחית את החום. מתבלים במלח ופלפל וממשיכים לבשל, מערבבים לעתים קרובות כדי למנוע חריכה, עד הבצל רך, חום עמוק בצבע וקרמל, עוד 40 עד 50 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי בתפריט? נסה זיווג עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. ה-Clos Amador Cava Tendre rosé עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
Clos Amador קאווה Tendre עלה
Clos Amador קאווה Tendre עלה
צבע ורוד עמוק ועמוק עם מראה מבריק. היווצרות מתמדת של מחרוזות של בועות בסדר. ניחוחות נקיים ועזים של פירות אדומים, אופייניים למגוון, עם פתק קל של פרח ורדים. טרי ואלגנטי, עם הערות מסומנות של פירות בר, פטל ודובדבנים המסדרים טעם לוואי מוצק, רחב.קלוס אמאדור רוז (Clos Amador Rose), שנהנתה במיוחד כאפריטיף, מהווה התאמה מושלמת למוס שוקולד מריר, והיא אלוהית עם פירות אדומים טריים ועוגות כמו שרלוט תות שדה.