קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 49 דק.
מנות6
ציון בריאות15
מגזין

כבש יווני עם רוטב נענע יוגורט

כבש יווני עם רוטב נענע יוגורט
אם אתה רוצה להוסיף עוד הים התיכון מתכונים לקופסת המתכונים שלך, כבש יווני עם רוטב נענע יוגורט עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 6 מנות. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 28 גרם חלבון, 63 גרם שומן, ובסך הכל 723 קלוריות. 20 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לכם מיץ לימון, יוגורט, פתיתי פלפל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ראשוני וקטוגני דיאטה. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו 49 דקות. עם כפית ציון 65%, המנה הזו טובה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם צלעות טלה יווניות ורוטב יוגורט נענע, טלה צלוי עם רוטב נענע יוגורט, ו קבב טלה עם רוטב יוגורט מנטה.

הוראות

1
מניחים את השום, הרוזמרין, האורגנו, 1 1/2 כפיות מלח ו -3 / 4 כפית פלפל בקערת מעבד מזון המצויד בלהב הפלדה ודופקים עד שהצמחים טחונים דק.
מרכיבים שתצטרך
רוזמריןרוזמרין
אורגנואורגנו
שוםשום
פלפלפלפל
עשבי תיבולעשבי תיבול
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
קערהקערה
2
מוסיפים את מיץ הלימון, שמן הזית והיין האדום ומשלבים.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
שמן זיתשמן זית
יין אדוםיין אדום
3
מניחים את הצלעות בכלי זכוכית או קרמיקה גדולים מספיק בכדי להחזיק אותם בשכבה אחת.
4
יוצקים את המרינדה על הצלעות, הופכים לציפוי שני הצדדים. מכסים בניילון ומכניסים למקרר למשך 2 שעות לפחות אך רצוי למשך הלילה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
5
כשמוכנים לבישול, הכינו גריל עם שכבה אחת של גחלים לוהטות או הפכו גריל גז לחום בינוני-גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
מוציאים את הכבש מהמרינדה, מפזרים בנדיבות מלח ופלפל, וצולים במשך 4 עד 5 דקות מכל צד.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מרינדהמרינדה
כבשכבש
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
7
מוציאים לפלטה, מכסים היטב בנייר אלומיניום ומניחים בצד למנוחה של 10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
8
מגישים חם עם רוטב הנענע היוגורט הקר.
מרכיבים שתצטרך
יוגורטיוגורט
רוטברוטב
מנטהמנטה
9
מניחים את הבצל הירוק, הנענע, השמיר, פתיתי הפלפל האדום, שמן הזית ומיץ הלימון בקערה של מעבד מזון המצויד בלהב הפלדה והמחית עד לקבלת עיסה גסה.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
מיץ לימוןמיץ לימון
שמן זיתשמן זית
בצל ירוקבצל ירוק
שמירשמיר
מנטהמנטה
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
קערהקערה
10
מוסיפים את היוגורט, המלח והפלפל ודופקים עד לאיחוד.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
יוגורטיוגורט
מלחמלח
11
מעבירים לקערה, מכסים ומכניסים למקרר לכמה שעות כדי לאפשר לטעמים להתפתח.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1206 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום יבשיין אדום יבש2(חוֹרֶף)שמיר טרי טחוןשמיר טרי טחון23אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עלי נענע טריים קצוציםעלי נענע טריים קצוצים3(חוֹרֶף)עלי רוזמרין טריים קצוציםעלי רוזמרין טריים קצוצים4largesשיני שוםשיני שום11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי1226 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ לימון סחוט טרי (4 לימונים)מיץ לימון סחוט טרי (4 לימונים)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון סחוט טרימיץ לימון סחוט טרי1086 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית טובשמן זית טוב1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית טובשמן זית טוב2(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש2כבש, frenched וחותכים 8 צלעות כל אחדכבש, frenched וחותכים 8 צלעות כל אחד1צביטהצבטו פתיתי פלפל אדום מרוסקצבטו פתיתי פלפל אדום מרוסק6בצל ירוק, חלקים לבנים וירוקים, קצוץבצל ירוק, חלקים לבנים וירוקים, קצוץ198אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יוגורט בסגנון יווני (מומלץ: פג בסך הכל)יוגורט בסגנון יווני (מומלץ: פג בסך הכל)