קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות42
מגזין

כדורי בשר תאילנדים

כדורי בשר תאילנדים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל כדורי בשר תאילנדי. מנה זו מכילה סביב 53 גרם חלבון 72 גרם של שומן, וסך הכל 954 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. לכו לחנות ותרימו פירורי לחם, עלי בזיליקום תאילנדים, עלי נענע ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. רק מעטים מאוד אהבו את המנה האסייתית הזאת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. וזה טוב. מתכונים דומים: קציצות הודו תאילנדיות, כדורי בשר תאילנדים עם סאטה, ו כדורי בשר קארי תאילנדי ירוקים.

הוראות

1
מחממים התנור ל 450 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מערבבים את החזיר, שרימפס, עשב לימון, זרעי שומשום, מיץ ליים, צ ' ילי, זנגביל, שום, בזיליקום, כוסברה, מנטה, רוטב סויה, רוטב דגים, פירורי לחם וביצים בקערת ערבוב גדולה ומערבבים ביד עד משולב היטב.
מרכיבים שתצטרך
זרעי שומשוםזרעי שומשום
פירורי לחםפירורי לחם
רוטב דגיםרוטב דגים
עשב לימוןעשב לימון
מיץ לייםמיץ ליים
רוטב סויהרוטב סויה
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
שרימפסשרימפס
באזיל!באזיל!
ביצהביצה
מנטהמנטה
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
3
טפטפו את שמן הזית לתבנית אפייה בגודל 9 על 12 אינץ', וודאו שאתם מכסים באופן שווה את כל המשטח.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
מגלגלים את התערובת לתוך כדורי בשר עגולים, כדורי גולף גודל, הקפד לארוז את הבשר בחוזקה.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
בשרבשר
גלולגלול
5
מניחים את הכדורים לתוך צלחת אפייה משומנת, כך שכל כדורי הבשר הם בשורה שווה והם נוגעים בכל אחד שלהם 4 שכנים ברשת.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
צלוי עד מוצק מבושל דרך, כ -20 דקות. אפשר את כדורי הבשר להתקרר כ 5 דקות לפני הסרת מן התבשיל.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
7
מקשטים עם גזר מגולח ובוטנים קלויים קצוצים.
מרכיבים שתצטרך
בוטנים קלוייםבוטנים קלויים
גזרגזר
8
מגישים עם רוטב בוטנים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טבילהרוטב טבילה
בוטניםבוטנים
9
מתכון זה סופק על ידי שפים מקצועיים כבר scaled למטה ממתכון בתפזורת המסופקת על ידי מסעדה. טבחים רשת מזון שפים לא בדקו את המתכון הזה, בפרופורציות שצוינו, ולכן, אנחנו לא יכולים לעשות כל ייצוג לגבי התוצאות.
10
מערבבים את כל החומרים בקערה קטנה ומקציפים היטב לשלב.
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצהחבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצה6ריבס, קצוץ טרי או קפואגזר שבבי, לקישוטגזר שבבי, לקישוט2ביציםביצים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב דגיםרוטב דגים2(חוֹרֶף)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טריים, קצוציםעלי כוסברה טריים, קצוצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי נענע טריים, קצוציםעלי נענע טריים, קצוצים2ציפורןשום, טחוןשום, טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ג'ינג'ר מגורדג'ינג'ר מגורד2(חוֹרֶף)זנגביל טחוןזנגביל טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר טחוןחזיר טחון1ליים, מיץליים, מיץ2(חוֹרֶף)עשב לימון טחוןעשב לימון טחון6ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זיתשמן זית2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאת בוטנים עבהחמאת בוטנים עבה2(חוֹרֶף)חומץ יין אורזחומץ יין אורז6ריבס, קצוץ טרי או קפואבוטנים קלויים קצוצים, לקישוטבוטנים קלויים קצוצים, לקישוט21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר2(חוֹרֶף)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קלופים וחסילונים מקולפים, טחונים או קצוצים דקקלופים וחסילונים מקולפים, טחונים או קצוצים דק2(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי בזיליקום תאילנדים טריים, קצוציםעלי בזיליקום תאילנדים טריים, קצוצים2צ'ילי תאילנדי, טחוןצ'ילי תאילנדי, טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמיםמים חמים

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות הברון הרצוג Chenin Blanc (OU Kosher). מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
פה טרי ועגול מרגיש עם הערות פירותי אינטנסיבי של נקטרינה, דומדמניות ואורן עם גימור בהיר, נקי. יין רב תכליתי ליהנות עם מאכלים אתניים מתובלים מסינית להודית. גם נהדר כמו אפריטיף.