קושימומחה
מוכן ב35 דק.
מנות60
ציון בריאות0
מגזין

כדורי נקניק

כדורי נקניק
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני הר ד ' אופר, אז נסו כדורי נקניק. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 3 גרם חלבון, 8 גרם שומן, ובסך הכל 105 קלוריות. מתכון זה משמש 60. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך צ'דר חדה, פלפל, מיונז, ועוד כמה מרכיבים על היד, אתה יכול לעשות את זה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 19%, וזה לא כל כך מצוין. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: כדורי נקניק, כדורי נקניק, ו כדורי נקניק.

הוראות

1
מחממים את התנור ל 375 מעלות פרנהייט לרסס גיליון אפייה עם תרסיס בישול שמן צמחי.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס שמן צמחיתרסיס שמן צמחי
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
שלב את כל החומרים בקערת זכוכית גדולה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מערבבים היטב עם האצבעות. התערובת תהיה מתפוררת מאוד. יוצרים כדורים בגודל 1 אינץ', סוחטים את התערובת כך שהיא תחזיק יחד, ואז מגלגלים אותה בין כפות הידיים ליצירת כדורים.
4
מניחים את הכדורים על תבנית האפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
אופים 18 עד 20 דקות או עד להזהבה. כדי למנוע הידבקות, הזז את הכדורים בעזרת מרית באמצע הדרך cooking.To הכינו את המטבל, שלבו את המיונז והחרדל.
מרכיבים שתצטרך
מיונזמיונז
חרדלחרדל
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מריתמרית
6
מגישים עם כדורי נקניק.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. הבלטורה רוסו ספומנטה האדומה עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 8 דולר לבקבוק.
בלטור רוסו ספומנטה אדומה
בלטור רוסו ספומנטה אדומה
הצבע התוסס והאודם של ספומנטה אדומה של בלאטורה רוסו הופך אותו ליין מבעבע שובה לב. ניחוחות מזמינים המזכירים אוכמניות והדרים יוצרים זר מורכב להפליא. מאוזן ועשיר באופי זני, יין מבעבע זה מרענן על ידי שילוב טעמים של פטל ודובדבנים המספקים גימור פריך ונקי.בעוד שספומנטס נהנים באופן מסורתי עם קינוחים, בלאטורה רוסו אדום ספומנטה הוא בן לוויה אלגנטי וחגיגי לכל אירוע.אלכוהול: 8.20%