קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות2
ציון בריאות3
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

כוסות פודינג מרנג

כוסות פודינג מרנג
אם יש לך בסביבה 50 דקות לבלות במטבח, כוסות פודינג מרנג עשוי להיות יוצא מן הכלל לקטו אובו צמחוני מתכון לנסות. מתכון זה מכין 2 מנות עם 630 קלוריות, 13 גרם חלבון, ו 23 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו קינוח זול למדי. מתכון זה מ טעם הבית דורש תערובת פודינג וניל לבשל ולהגיש, קרם אבנית, חלבוני ביצה ופירורי קרקר גרהם. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. עם כפית ציון של 22%, המנה הזו די גרועה. מתכונים דומים: כוסות מרנג שוקולד, כוסות מרנג ריבס, ו כוסות מרנג שמרוק.

הוראות

1
בקערה שלבו את פירורי הקרקר, החמאה, הסוכר והמים; לחץ על הקרקעית ומעלה את דפנות שני 10 אונקיות. כוסות פודינג.
מרכיבים שתצטרך
פירורי קרקרפירורי קרקר
פודינגפודינג
חמאהחמאה
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
אופים בחום של 350 מעלות צלזיוס למשך 6 דקות או עד שהקרום משחים קלות; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
בסיר שלבו את תערובת החלב והפודינג; להכין לפי הוראות החבילה. להתחמם. בקערה קטנה מקציפים חלבונים וקרם אבנית במהירות בינונית עד שנוצרות פסגות רכות. מקציפים בהדרגה סוכר, 1 כף בכל פעם, עד שנוצרות פסגות נוקשות. כף פודינג חם לקרום; מורחים במרנג, אוטמים קצוות לקרום.
מרכיבים שתצטרך
קרם טרטרקרם טרטר
קרוםקרום
חלבוניםחלבונים
סוכרסוכר
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
קערהקערה
4
אופים בחום של 350 למשך 15 דקות או עד להזהבה. מגניב על מתלה חוט במשך שעה 1; מקררים במשך 1-2 שעות לפני ההגשה.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

כוס פודינג עובדת ממש טוב עם שמנת שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.