קושימומחה
מוכן ב40 דק.
מנות40
ציון בריאות3
מגזין

כיף-du: פונדו גודה מעושן עם בייקון ושקדים

כיף-du: פונדו גודה מעושן עם בייקון ושקדים
פונדו גודה מעושן עם בייקון ושקדים עשוי להיות רק המתאבן שאתה מחפש. והוא יספק כ 40 מנות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 6 גר' של חלבון, 10 גרם של שומן, וסך הכל 140 קלוריות. אם יש לכם שקדים, שאלוט, gruyere, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 40 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 36%. מתכונים דומים: פונדו גודה מעושן עם בייקון ושקדים, גבינת צ'דר מעושנת ופונדו גבינת גודה, ו גבינת גאודה מעושנת ותפוחי אדמה בייקון.

הוראות

1
מחממים מים 2 או 3 אינץ ' במחבת בינונית עד שהוא רותח ואז מלח אותו ומוסיפים את הכרובית. מבשלים 3 דקות, ולאחר מכן להסיר מים עם מלקחיים או עכביש למסננת. קר תחת מים זורמים קרים. לקצץ אספרגוס של קצוות קשים ולהוסיף מים מלוחים, לבשל 3 דקות, להסיר מגניב באותו אופן כמו כרובית. במחבת שנייה, בעוד כרובית ואספרגוס לעבוד, שאלוט סאוט ופטריות יחד ב 2 כפות של שמן זית כתית חוץ מעל חום גבוה בינוני עד במכרז, 8 עד 10 דקות. מתבלים במלח ופלפל ומוסיפים חומץ יין אדום למחבת ומבשלים אותו, 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
חומץ יין אדוםחומץ יין אדום
מלח ופלפלמלח ופלפל
כרוביתכרובית
אספרגוסאספרגוס
פטריותפטריות
שאלותשאלות
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
מסננתמסננת
מלקחייםמלקחיים
2
הסר מהחום.
3
Broiler Preheat גבוה מחבת גריל או מחבת nonstick גדולה בינוני גבוה.
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
מחבתמחבת
4
טפטוף מעטפת נקניק עם שמן זית כתית מעולה ועור זין בכמה מקומות עם קוצים של מזלג. גריל kielbasa על מחבת גריל חם או במחבת nonstick גדולה 6 עד 8 דקות עד מעטפת הוא פריך.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
נקניקייהנקניקייה
נקניקנקניק
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
מחבתמחבת
גרילגריל
5
להסיר נקניק ולחתוך חתיכות 2 אינץ על הטיה.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
6
בעוד הנקניק מבשל, ערימת ירקות על מגש ולהוסיף cornichons ואגסים קצוצים מצופה 2 כפיות מיץ לימון. בייקון צלוי על מחבת מחוררת עד קריספ.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
GherkinsGherkins
נקניקנקניק
בייקוןבייקון
אגסאגס
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
ניקוז, מגניב וקוצצים. הפוך את הפונדו: לשלב גבינות בקערה עם קמח. לשפשף את החלק הפנימי של סיר קטן עם שום מרוסק ואז להשליך.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
סירסיר
8
מוסיפים יין ונשארו 2 כפיות מיץ לימון ומביאים לבועה מעל חום בינוני. להפחית את החום לרתוח ולהוסיף גבינה בחבילות. מערבבים כל הזמן, ממיסים את הגבינה בקבוצות. מערבבים דמות שמונה דפוס עם כף עץ.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
גבינהגבינה
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
9
מעבירים את הפונדו לסיר פונדו העליון עם בייקון קצוץ ואגוזים מעושנים.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
אגוזיםאגוזים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים מעושנים, קצוץ גסשקדים מעושנים, קצוץ גס454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)2 כפות פלפל אדום קלוי חתוך לקוביות2 כפות פלפל אדום קלוי חתוך לקוביות6פרוסותבייקון עבה לחתוךבייקון עבה לחתוך1בגט, פרוסבגט, פרוס1ראשכרובית, חתוכה לפרחיםכרובית, חתוכה לפרחים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1ציפורן גדולהשום, מרוסק מן העורשום, מרוסק מן העור227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גרוייר, קרוע לגזרים.גרוייר, קרוע לגזרים.680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניקייהנקניקייה4(יכול להיות או להרחיק)מיץ לימון, מחולקמיץ לימון, מחולק2(חוֹרֶף)שמן זית כתית אקסטרה, 2 סיבובים של המחבת, ועוד קצת לטפטוףשמן זית כתית אקסטרה, 2 סיבובים של המחבת, ועוד קצת לטפטוף2אגסים אדומיםאגסים אדומים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקורנישון מנוקז או חמוצים בייבי Gherkinקורנישון מנוקז או חמוצים בייבי Gherkin2(חוֹרֶף)חומץ יין אדום, גלגל העין זהחומץ יין אדום, גלגל העין זה40ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח40ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחורמלח ופלפל שחור2שאלוט, פרוס דקשאלוט, פרוס דק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות לבנותפטריות לבנות151אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בערך 6 אונקיות, גבינת גאודה מעושנת, גרוסהבערך 6 אונקיות, גבינת גאודה מעושנת, גרוסה