קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות16
ציון בריאות2
מגזין

כנפי העוף של דודה ג'ין

כנפי העוף של דודה ג'ין
כנפי העוף של דודה ג'ין יכולות להיות רק המתאבן שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 231 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 12 גרם שומן. מתאים ל-16 מנות. אם יש לך דבש, כנפי עוף, שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הדבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת זנגביל דבש כקינוח. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זה מובא לך על ידי Food.com. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. מתכונים דומים: מרק העוף עם אטריות של אמא ג'ין, Jean-Georges Vongerichten ' S Crisp Savory Rasty Chicken, ו כנפי עוף תאילנדית פיקנטי עם רוטב Habanero פטל (כנפיים PB & J).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לכנפי עוף. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. אתה יכול לנסות שרדונה Trentadue La Storia. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
טרנטדיו שרדונה סטוריה
טרנטדיו שרדונה סטוריה
שרדונה 2014, חוף סונומה, אופייני למגוון עם ניחוחות של תפוחים, אפרסקים לבנים והדרים. עם זמן רב יותר בניחוחות זכוכית מגוונת של אגוז מוסקט, טוסט קל וניל באים לשחק יחד עם הצעה של אננס ולימונים מאייר בשלים. הפה מרגיש פריך ומאופק עם מינרליות ברורה וטוהר של פירות. עשיר, אלגנטי ומאוזן להפליא.