קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות16
מגזין

כנפי עוף ברביקיו מלזי

כנפי עוף ברביקיו מלזי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של אמריקאים, אז תנו הזדמנות ל כנפיים עוף ברביקיו מלזי. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 757 קלוריות, 60 גרם חלבון ו 53 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. זה עובד טוב כמו מתאבן זול עבור יום האב. גשו לסופר וקנו רוטב סויה, בזיליקום, אבקת שום, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. . אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : כנפיים דביקות מלזיה, כנפי עוף ברביקיו, ו כנפי עוף ברביקיו.

הוראות

1
בקערת זכוכית רדודה לשלב את רוטב הסויה, רוטב סויה כהה, שמן שומשום, רוטב צדפות, אבקת שום, אבקת בצל, פלפל שחור טחון בזיליקום יבש.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור טחוןפלפל שחור טחון
רוטב סויהרוטב סויה
אבקת שוםאבקת שום
אבקת בצלאבקת בצל
רוטב צדפותרוטב צדפות
בזיליקום יבשבזיליקום יבש
שמן שומשוםשמן שומשום
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מערבבים יחד.
3
מוסיפים כנפי עוף, מכסים ומקררים בין לילה. מערבבים יחד שוב למחרת.
מרכיבים שתצטרך
כנפי עוףכנפי עוף
4
גריל שמן קל וחום לחום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
הסר כנפיים מן המרינדה ולהשליך המרינדה הנותרים. כנפי עוף גריל מעל גריל שחומם מראש במשך 8 עד 12 דקות בכל צד, או עד מבושל דרך ומיצים לרוץ ברור.
מרכיבים שתצטרך
כנפי עוףכנפי עוף
מרינדהמרינדה
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הן אפשרויות נהדרות לכנפי עוף. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. אתה יכול לנסות שרדונה נהר רוסי La Crema. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 28 דולר לבקבוק.
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
על האף יש גוונים הדר, עם תפוח ירוק, אננס וניחוחות פרחוניים מודגשים על ידי עקבות קרמל ואגוז לוז. הפרי הבהיר והחומציות הפריכה האופיינית לאפלאסיון הנהר הרוסי נראים בפה, עם מרכיבי לימון ליים וערות אגס מרוכזים, מקוזזים על ידי תפוח מתמשך וגימור תבלין.