קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 35 דק.
מנות6
ציון בריאות2
מגזין

כנפי עוף שום לימון

כנפי עוף שום לימון
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ומתאבן דל פחמימות,? כנפי עוף שום לימון יכול להיות מתכון עצום לנסות. מתאים ל-6 מנות. מנה אחת מכילה 238 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 17 גרם שומן. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם רוטב סויה, שיני שום, מיץ לימון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש עד זנגביל טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות ג'ינג'ר טריות כקינוח. מתכונים דומים: כנפי עוף עם כמון, לימון ושום, פאן שום כנפי עוף לימון עם בולגור, ו כנפי דבש ורוזמרין עם יוגורט יווני ורוטב שום לימון.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

כנפי עוף בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. שרדונה אחוזת רושיולי עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 42 דולר לבקבוק.
שרדונה אחוזת רושיולי
שרדונה אחוזת רושיולי
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של רכוש רושיולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ומגע של תבלין משתלבים עם טעמי התפוח העשירים וחומציות חדה.