קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות24
מגזין

כנפיים מזוגגות

כנפיים מזוגגות
כנפיים מזוגגות יכולות להיות רק המתאבן שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 755 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 25 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. לך לחנות ותביא אקדח 1. רוטב מקורי, גזר, פלפלים ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב חתיכות אננס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירות יער תוצרת בית גרנולה Parfaits כקינוח. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו כנפיים מזוגגות פטל, כנפיים מזוגגות בדבש, ו כנפי עוף מזוגגות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל-400F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מערבבים רוטב סטייק וסירופ; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
רוטב סטייקרוטב סטייק
סירופסירופ
3
מניחים אננס, גזר ופלפלים במחבת אפייה מצופה רדיד 15x10x1 אינץ'. למעלה עם כנפי עוף.
מרכיבים שתצטרך
כנפי עוףכנפי עוף
אננסאננס
גזרגזר
פלפליםפלפלים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
4
אופים 30 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
יוצקים תערובת רוטב סטייק על עוף וירקות. המשך לאפות 10 דקות. כף מעל אורז.
מרכיבים שתצטרך
רוטב סטייקרוטב סטייק
ירקירק
עוף שלםעוף שלם
אורזאורז

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

כנפי עוף ניתן לזווג עם שרדונה, פינו נואר, וסוביניון בלאן. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. אתה יכול לנסות שרדונה a עד Z. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
שרדונה א 'עד ת'
שרדונה א 'עד ת'
שרדונה a To Z 2010 נפתח עם ניחוחות של פרחים לבנים, מנדרינה, ליים, חבושים, אבן רטובה ומינרלים המתפתחים עוד יותר לתוך אגוז מוסקט, דבש, תפוח ירוק עם רמזים של זנגביל. התקפה עמוסה במינרלים היא בהירה, מעוררת תיאבון ואינטנסיבית. אמצע החיך הניואנסי ממשיך עם טעמים שמשקפים ומגבירים את הארומטיקה. הגימור ארוך, נקי, פריך ועסיסי עם טעמים של יערה, הדרים ואבן רטובה. יין זה מדגים שרדונה Steely קלאסי אורגון. 2010 היה בציר יוצא דופן ליינות לבנים באורגון והיין המתוחכם הזה המונע על ידי טרואר אינו יוצא מן הכלל; בהיר, חריף ואינטנסיבי הוא יספק במהלך 5 השנים הבאות.