קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות47
מגזין

כרובית וסלט ארוגולה דבש שומשום

כרובית וסלט ארוגולה דבש שומשום
כרובית וסלט שומשום דבש ארוגולה נטול גלוטן,, ללא חלב וצמחוני ומספק כ 6 מנות. מנה אחת מכילה 258 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 22 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך חומץ, מיץ לימון, חרדל דיז'ון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות. הכנת המנה לוקחת כ 50 דקות. . עם כפית ציון של 82% המנה הזו מעולה. נסו כרובית קלויה וסלט רימון עם רוטב שומשום דבש, כרובית קלויה, חומוס וסלט ארוגולה, ו עוגות כרובית פריכות עם רוטב עשבי תיבול וסלט ארוגולה (מתכונים דומים).

הוראות

1
להביא סיר מלא מים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים כרובית, מכסים ומבשלים עד בקושי מכרז, 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
כרוביתכרובית
3
ניקוז.
4
מחממים 1 כפית שמן זית במחבת גדולה מעל חום בינוני; מבשלים ומערבבים כרובית ותירס עד שהכרובית רכה ותירס מחומם דרך, כ 5 דקות. מערבבים זרעי שומשום, 1 כף דבש, כורכום, מלח ופלפל שחור; מעבירים ירקות לקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
זרעי שומשוםזרעי שומשום
כרוביתכרובית
ירקירק
שמן זיתשמן זית
כורכוםכורכום
דבשדבש
תירסתירס
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
קערהקערה
5
לטאטא פטרוזיליה, 1/2 כוס שמן זית, מיץ לימון, שום, 1 כף דבש, חומץ, חרדל דיז ' ון, ורוטב סויה בקערה. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חרדל דיז ' וןחרדל דיז ' ון
מיץ לימוןמיץ לימון
שמן זיתשמן זית
רוטב סויהרוטב סויה
פטרוזיליהפטרוזיליה
חומץחומץ
שוםשום
דבשדבש
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
6
מערבבים ארוגולה ובצל ירוק לתערובת כרובית.
מרכיבים שתצטרך
כרוביתכרובית
בצל ירוקבצל ירוק
ארוגולהארוגולה
7
יוצקים פטרוזיליה רוטב על ירקות לזרוק לשלב.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
פטרוזיליהפטרוזיליה
8
מפזרים אורגנו על סלט. מקררים עד 20 עד 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אורגנואורגנו

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקארוגולה, קצוץ גסארוגולה, קצוץ גס3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרחים כרוביתפרחים כרובית1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה4ציפורןשום, טחוןשום, טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון לפי הטעםמלח ופלפל שחור טחון לפי הטעם11 קילו קישואים,כורכום הקרקעכורכום הקרקע1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאו כל עשב תיבול שאתה נהנה ממנואו כל עשב תיבול שאתה נהנה ממנו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים