קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 55 דק.
מנות4
ציון בריאות59
מגזין

כריך בריסקט יהודי עם מוצרלה מעושנת וסלט כרוב אדום

כריך בריסקט יהודי עם מוצרלה מעושנת וסלט כרוב אדום
מתכון כריך יהודי בריסקט עם Mozzarellan מעושן וסלט כרוב אדום יכול לספק את התשוקה היהודית שלך בסביבה 3 שעות ו-55 דקות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. במנה עיקרית זו יש 1757 קלוריות, 119 גרם חלבון ו 104 גרם של שומן למנה. אם יש לכם מוצרלה, מלח כשר ופלפל, מיונז, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. נסו כרוב אדום Spiralized Kohlrabi סלט כרוב עם כוסברה ויניגרט, כריך דגים בגריל עם כרוב כרוב, ו כתף חזיר מעושנת איטית עם סלט כרוב נאפה ופרסקו גבינה (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים התנור ל 325 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
מפזרים את חזה הבקר בנדיבות משני הצדדים עם 1 כף מלח וכמה פלפל.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
מלחמלח
4
מניחים תנור הולנדי גדול או סיר מבוסס כבד על חום בינוני גבוה.
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
5
הוסף את השמן.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
6
מוסיפים את חזה הבקר וצורב מכל הצדדים עד חום זהוב עמוק, 10 עד 12 דקות.
7
הסר את חזה הבקר והנח בצד.
8
מוסיפים את השום, סלרי, גזר ובצל ומבשלים עד להשחמה, כ 5 דקות. Deglaze הסיר עם היין ולתת להתבשל, על 1 דקה. לאחר מכן, השתמש בכפית עץ כדי לגרד את תחתית הסיר. לאחר מכן מוסיפים את המניה, רוזמרין, עלי דפנה וקורנית.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
רוזמריןרוזמרין
גזרגזר
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
מלאימלאי
טימיןטימין
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
סירסיר
9
מוסיף את חזה הבקר בחזרה לסיר שומן בצד למעלה, לכסות ולצלות בתנור עד בריסקט הוא מזלג מכרז, על 3 שעות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
סירסיר
10
להעביר את חזה הבקר ללוח חיתוך ולתת לו לנוח, על 15 דקות. מסננים את הירקות ולרפרף את חלק השומן העודף ושומרים את jus. חותכים את העטינים דק על פני התבואה.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
דגניםדגנים
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
11
לטאטא את המיונז והחרדל עד מעורבב היטב בקערה קטנה. למרוח את החלק העליון של לחמניות עם תערובת מיונז בנדיבות.
מרכיבים שתצטרך
מיונזמיונז
חרדלחרדל
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
12
מניחים את המוצרלה על החלק התחתון של הלחמניות, ערימה גבוהה עם חזה חזה ומצקת את jus מעל. למעלה עם כרוב כרוב אדום.
מרכיבים שתצטרך
כרוב אדוםכרוב אדום
מוצרלהמוצרלה
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
מצקתמצקת
13
לטאטא את מיץ לימון, חומץ וסוכר בקערה בינונית. תוך לטאטא, לאט להוסיף את השמן עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
חומץחומץ
סוכרסוכר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
14
מוסיפים את פלפל הדובדבן, שאלוט וכרוב. טעם ותיבול עם מלח ופלפל. מכסים את הקערה בניילון נצמד ומניחים בצד במקרר עד שאתם מוכנים להגיש.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שאלותשאלות
כרובכרוב
פלפליםפלפלים
דובדבניםדובדבנים
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
קערהקערה

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת2קילוגרםבשר בקרבשר בקר4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי בשרמלאי בשר1גדולגזר, לחתוך לחתיכותגזר, לחתוך לחתיכות2גבעולי סלרי, לחתוך לחתיכותגבעולי סלרי, לחתוך לחתיכות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרוס דק פלפלים צ'ארד דובדבןפרוס דק פלפלים צ'ארד דובדבן4sprigsרוזמרין טרירוזמרין טרי3ציפורןשום, מקולף ומרוסקשום, מקולף ומרוסק4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון גסמלח כשר ופלפל שחור טחון גס4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ לימון סחוט טרי (על 1 1/2 לימונים)מיץ לימון סחוט טרי (על 1 1/2 לימונים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק8פרוסותמוצרלה מעושנתמוצרלה מעושנת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה4לחמניות בצל, חמאה קלוי עד הזהבלחמניות בצל, חמאה קלוי עד הזהב9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 ראש כרוב אדום, פרוס דק (על1/2 ראש כרוב אדום, פרוס דק (על4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת זרעי אהבהאבקת זרעי אהבה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1קטןשאלוט, פרוס דקשאלוט, פרוס דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל אבן-קרקעחרדל אבן-קרקע2(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק3או 4 ענפי טימין טרייםאו 4 ענפי טימין טריים1בצל צהוב, לחתוך לחתיכותבצל צהוב, לחתוך לחתיכות