קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות20
ציון בריאות17
מגזין

כריכי ברביקיו דיון

כריכי ברביקיו דיון
כריכי ברביקיו דיון עשויים להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 20 מנות. עם 266 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 5g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. זה הוא ידידותי לתקציב מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך מים, בשר חזיר צלוי, סוכר חום חזק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הסוכר החום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות קילו סוכר חום עם זיגוג חמאה חום כקינוח. יום האב יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו כריכי ברביקיו, כריכי בשר חזיר ברביקיו, ו כריכי ברביקיו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים צלי ב סיר איטי 4 ליטר; להוסיף 1 כוס מים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
2
לבשל, מכוסה, ב 7 שעות גבוהות או עד הבשר רך; מערבבים עם מזלג, גריסת בשר.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
3
מוסיפים רוטב ברביקיו ו 5 מרכיבים הבאים; להפחית את ההגדרה לנמוך, ומבשלים, מכוסה, 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
4
מגישים ברביקיו על לחמניות עם סלט כרוב.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם בחירה מצוינת לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. אתה יכול לנסות את חברת יין האסיר Saldo Zinfandel (חצי בקבוק). מבקרים די אוהבים את זה עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 23 דולר לבקבוק.
חברת יין האסיר Saldo Zinfandel (חצי בקבוק)
חברת יין האסיר Saldo Zinfandel (חצי בקבוק)
Dark ruby color with bold aromas of black licorice, black pepper, cherry, and baking spice. The entry is rich, full, and scintillating. The palate is mouthwatering and smooth with a hint of chocolate. The finish is voluptuous with soft, velvety tannins.Blend: 85% Zinfandel; 15% Blend of Petite Sirah and Syrah