קושיקל
מוכן ב22 דק.
מנות3
ציון בריאות14
מגזין

כריכי טונה וארטישוק

כריכי טונה וארטישוק
טונה & נמס ארטישוק עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 520 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 29 גרם שומן. מתאים ל-3 מנות. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו טונאן במים, גבינה, מיונז, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב הגבינה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח ביאנקה גבינה בגריל כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. הכנת המנה לוקחת כ 22 דקות. מתכונים דומים: נמס ארטישוק Tunan, טונה עם תרד וארטישוק נמס {בימי שישי עם רייצ'ל ריי}, ו נמס תרד וארטישוק.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו חוות ברינג ' ר האוול (Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch) עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 35 דולר לבקבוק.
מרלו Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch Merlot
מרלו Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch Merlot
מרלו חוות בנקרופט 2006 הוא צבע נופך עשיר, וגומיות עם טעמים של פירות שחורים בשלים, תבלינים חומים וקמצוץ של גרידה כתומה. הטאנינים המעודנים שלה ועומק הטעם הופכים אותו לאחד היינות הזכורים ביותר של ברינגר מהר האוול.תערובת: 93% מרלו, 4% קברנה סוביניון ו-3% קברנה פרנק