קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות95
מגזין

כריכי טונה מפוארים

כריכי טונה מפוארים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל פנסי טונה נמס. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 1541 קלוריות, 126 גרם חלבון ו 72 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %64 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ rachaelray.com יש 1 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. לך לחנות ותביא חרדל דיז'ון, חומץ שרי, בצל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: תבשיל הטונה המפואר של Nif, רטרו מטרו תבשיל טונה מפואר, ו טונה מומסת.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונאן בתפריט? נסה זיווג עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו פלורה ספרינגס עמק נאפה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
פלורה ספרינגס עמק נאפה מרלו
פלורה ספרינגס עמק נאפה מרלו
מתפוצץ עם דובדבן שחור גדול, גרגרי ערער וטעמי ליקריץ שחורים, מקל לתוך הערות של הל, קינמון, וקרם וניל עדין. יש מינרליות גרניט מסקרן ליין יחד עם פרופיל אלון קלוי, מתוק בגימור. זהו יין עצמאי נפלא, אבל ניתן לזווג עם מגוון רחב של מנות. זה אישיות חזקה לעשות את זה התאמה טובה כמעט לכל דבר קברנה יהיה לזווג עם, צלחת סטייק האהובה למשל, עדיין מבנה הטאנין של היין הוא רך מספיק כדי להתאים עם פרמזן חצילים או צלחת העוף האהובה עליך.