קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות8
ציון בריאות21
מגזין

כריכי סטייק בגריל עם גבינת עיזים וארוגולה

כריכי סטייק בגריל עם גבינת עיזים וארוגולה
זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 25 דקות. אם יש לכם ארוגולה, גבינת עיזים, סטייק עין-צלעות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש עד מלח גס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד גולמי בריא כקינוח. מתכונים דומים: טוסט גבינת עיזים וסנדוויצ'ים ארוגולה, גבינת עיזים חמה, סלק וסנדוויצ'ים ארוגולה, ו משמש בגריל, ארוגולן וסלט גבינת עיזים.

הוראות

1
בינתיים, בצל גריל עד מכרז חרוך, 4 עד 5 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
2
העברה לצלחת; נפרד לטבעות. (כדי לאחסן, במקרר סטייקים ובצל, עד 1 יום.)
מרכיבים שתצטרך
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי עם 4.4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי
יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי
הרוח החזקה ביותר שלנו מלאה בטעם פירותי וצבע חזק אך חלקה במרקם ובמשלוח. עם תמצית ברי בשלה ניחוח מתעכב כל עוד לסיים את חומר הנפץ. מרלו קטיפתי יבש זה ניחן בדיוק במאזן הנכון של כוח ועדינות שהופכים אותו לוויה מצוינת סטייק ופסטות עם רוטב אדום גוף מלא ושוקולד מריר.