קושיקל
מוכן ב9 דק.
מנות4
ציון בריאות28
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםסלט
מגזין

כריכי סלט טונה ים תיכוניים

כריכי סלט טונה ים תיכוניים
כריכי סלט טונה ים תיכוני דורש על 9 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 209 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 14 גרם של שומן למנה. אם יש לך טונאן אלבקור במים, גבינת פטה, עגבניות שזיפים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה עובד היטב כמנה עיקרית. נסו כריכי טונה ים תיכוניים, כריכי טונה ים תיכוניים, ו היתרונות הבריאותיים של טונה: סלט Antipasto ים תיכוני (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים חומוס במעבד מזון; דופק 5 פעמים או עד קצוץ.
מרכיבים שתצטרך
חומוסחומוס
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
2
מערבבים חומוס קצוץ, גבינה, והבא 6 מרכיבים בקערה בינונית; לזרוק היטב.
מרכיבים שתצטרך
חומוסחומוס
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
קו כל פיתה חצי עם 1/2 כוס תרד, ולמלא עם 2/3 כוס סלט טונה.
מרכיבים שתצטרך
תרדתרד
פיתהפיתה
טונהטונה

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות רוברט מונדבי נאפה מרלו. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 30 דולר לבקבוק.
Robert Mondavi Napa Merlot
Robert Mondavi Napa Merlot
הטעמים הרב-ממדיים של היין מגיעים מענבים הגדלים באזורים שונים של עמק נאפה, כולל אזורי קרנרוס, סטאגים זינוק ואוקוויל. טכניקות מסורתיות, כולל שמרים מקומיים, שקיעה מורחבת, הזדקנות בחביות עץ אלון צרפתי וביקבוק ללא סינון, שיפרו את המורכבות של היין. יין זה טעים עם מנות רבות וגבינות. אחד הזיווגים האהובים עלינו הוא הודו צלוי עם פטריות בר ומילוי אגוז. רגל צלוי של כבש, שפשף עם עשבי תיבול ריחניים ותבלינים, או בשר חזיר בגריל גם להתחתן בצורה מושלמת עם טעמים חושניים של היין.