קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

כריכי עוף בגריל עם סקווש כבוש ומיונז רומסקו

כריכי עוף בגריל עם סקווש כבוש ומיונז רומסקו
כריכי עוף בגריל עם סקווש כבוש ומיונז Romesco עשוי להיות רק אירופה מתכון שאתה מחפש. במנה עיקרית זו יש 475 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 24 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. גשו לסופר וקנו מיונז canola, קציצות חזה עוף, שקדים blanched, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב השקדים blanched אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות אצטרובלים כקינוח. נסו כריכי עוף בגריל עם מיונז צ'יפוטלה, בצל ירוק בגריל ואספרגוס עם Romesco (Calçots y Esparragos con Romesco), ו כריכי סטייק ופלפל עם מיונז תירס (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים חומץ, 1/4 כוס מים, 1 כפית מלח, סוכר, טימין בסיר. מביאים לרתיחה, ערבוב עד מלח וסוכר להתמוסס.
מרכיבים שתצטרך
חומץחומץ
סוכרסוכר
טימיןטימין
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
יוצקים תערובת חמה על סקווש בקערה.
מרכיבים שתצטרך
סקוושסקווש
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
בואו לעמוד במשך 30 דקות, משליך מדי פעם.
4
ניקוז.
5
מערבבים מיונז ואת 4 המרכיבים הבאים (דרך שקדים) במעבד מזון מיני; תהליך עד חלקה. תניח את הרוטב בצד.
מרכיבים שתצטרך
מיונזמיונז
שקדיםשקדים
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
6
מחממים מחבת גריל על חום בינוני-גבוה.
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
7
מפזרים עוף באופן שווה עם הנותרים 1/4 כפית מלח ופלפל שחור. מחבת עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
תרסיס בישולתרסיס בישול
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
מוסיפים עוף למחבת; מבשלים 4 דקות בכל צד או עד לסיום.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
מורחים על 2 כפות רוטב על המחצית התחתונה של כל גליל. למעלה כל אחד עם קציצת עוף אחת, על 1/3 כוס סקווש, 1/2 כוס ארוגולה, וחצי העליון של גליל.
מרכיבים שתצטרך
קציצות עוףקציצות עוף
ארוגולהארוגולה
רוטברוטב
סקוושסקווש
גלולגלול

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחזה עוף רוטיסריחזה עוף רוטיסרי0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שקדים קלויים, קלוייםשקדים קלויים, קלויים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף ללא עור, ללא עצמות.חזה עוף ללא עור, ללא עצמות.596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לחמניות פוקצ'ה, חצוי וקלוילחמניות פוקצ'ה, חצוי וקלוי0(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיונז קנולהמיונז קנולה85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בקבוקי פלפלים אדומים קלויים, שטופים ומרוקניםבקבוקי פלפלים אדומים קלויים, שטופים ומרוקנים1(יכול להיות או להרחיק)מלח, מחולקמלח, מחולק1(יכול להיות או להרחיק)1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות11 קילו קישואים,ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1קורנית sprigקורנית sprig596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב142אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קישוא קיץ צהוב, פרוס דק מאודקישוא קיץ צהוב, פרוס דק מאוד