קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות13
מגזין

כריכי עוף על האש

כריכי עוף על האש
המתכון כריכי עוף ברביקיו יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 2 שעות ו 10 דקות. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 3 גר' של חלבון, 15 גרם של שומן, וסך הכל 280 קלוריות. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. מתכון זה של חלוצה אישה יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו כרוב סגול, חומץ, שמן canolan, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, מתכונים דומים: כריכי עוף על האש, כריכי עוף על האש, ו ברביקיו משך כריכי עוף.

הוראות

1
סלט כרוב
2
מערבבים כרוב מגורר ופרוס jalapenos בקערה. בקערה נפרדת מערבבים חלב, מיונז, חומץ, סוכר, מלח, קאיין.
מרכיבים שתצטרך
3
יוצקים מעל כרוב. לזרוק לשלב. מכסים ומקררים שעתיים.לפני ההגשה, לזרוק עלי כוסברה. עוף
מרכיבים שתצטרך
4
מחממים שמן קנולה בסיר כבד מעל חום גבוה בינוני. עוף העונה, ואז לצרוב מכל הצדדים עד העור הוא חום זהוב וכמה שומן הוא שניתנו.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר עוף מן הסיר ושופכים את עודף שומן.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים בצל פרוס וציפורן שום שלמה לסיר ומערבבים סביב לבשל במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
יוצקים ברוטב ברביקיו, מוסיפים עוף לרוטב, ומניחים מכסה על הסיר.
מרכיבים שתצטרך
8
מניחים בתנור 300 מעלות במשך 1 1/2 שעות, או עד עוף נופל מהעצם.
מרכיבים שתצטרך
9
הסר את כל שיני השום מהסיר והניח אותו בצד.
מרכיבים שתצטרך
10
הסר עוף מן הסיר ולאפשר מגניב מספיק כדי להתמודד. באמצעות ידיים או שני מזלגות, להסיר את הבשר מן העצמות. דק לגרוס את העוף באמצעות הידיים או שני מזלגות. בזהירות לרפרף את השומן העודף שעלה על גבי הרוטב. להחזיר עוף מגורר לסיר ומערבבים לתוך הרוטב. לחמם כך שהוא חם.
מרכיבים שתצטרך
11
מורחים חמאה על לחמניות קייזר וטוסט על המחבת. כדי לשרת, מניחים כמות טובה של עוף במחצית התחתונה של הגליל. למעלה עם שיני שום אחת או שתיים, ואז מנה טובה של סלט כרוב. למעלה עם החצי השני של הלחמנייה ולחפור!
מרכיבים שתצטרך
Kaiser BunKaiser Bun

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו בתפריט? נסה זיווג עם יין זינפנדל ורוזה. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא DeLoach שכח גפן זינפנדל. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 8 דולר.
Deloach גפנים נשכחים Zinfandel
Deloach גפנים נשכחים Zinfandel
זה Zinfandel טעים יש את הבהירות של דובדבן שחור אוכמניות צעירות מעורבב עם שוקולד מריר לורל. יש איכות brambly המוסיפה עומק. הטאנינים חלקים על הגימור, אבל החומציות הבהירה נושאת אותו לאורך כל הדרך. השלמה מושלמת למזון או ליהנות ביום קיץ חם.