קושירגיל
מוכן ב21 דק.
מנות6
ציון בריאות10
מגזין

כריכי עוף על האש

כריכי עוף על האש
צריך מנה עיקרית ללא חלב? כריכי עוף על האש יכולים להיות מתכון מצוין לנסות. מנה אחת מכילה 381 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 20 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, הכנת המנה לוקחת כ 21 דקות. אם יש לך בצל ירוק, אבקת שום, פפריקה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב לא מלח הוסיף עגבניות חתוכות לקוביות אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד גולמי בריא כקינוח. זה הוא די זול מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. זה מושלם עבור יום האב. , שהוא מוצק. מתכונים דומים: כריכי עוף על האש, כריכי עוף על האש, ו כריכי עוף על האש.

הוראות

1
שלב הראשון 10 מרכיבים בסיר. להביא לרתיחה; לבשל 10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מערבבים רוטב ועוף.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
3
מערבבים מיונז, חומץ וסוכר.
מרכיבים שתצטרך
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
4
מוסיפים סלט כרוב ובצל; לזרוק.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
5
מניחים על תערובת 1/2 כוס עוף על המחצית התחתונה של כל לחמניה. למעלה כל מנה עם תערובת 1/2 כוס סלט כרוב; למעלה עם חצי העליון של לחמניה.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)פובלנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעיםפובלנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2(חוֹרֶף)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלט כרוב ארוזסלט כרוב ארוז1(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון255אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לחמניות המבורגר, קלוילחמניות המבורגר, קלוי2(חוֹרֶף)חרדל דבשחרדל דבש0(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד3(חוֹרֶף)מיונז קנולהמיונז קנולה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקטשופ ללא מלחקטשופ ללא מלח1(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרוע, עוף צלוי ללא עצמותקרוע, עוף צלוי ללא עצמות1(יכול להיות או להרחיק)1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות11 קילו קישואים,ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2(חוֹרֶף)1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1(יכול להיות או להרחיק)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו ניתן לזווג עם יין Zinfandel ו rosé. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Cline גפן עתיק זינפנדל (מגנום). יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
Cline ענפים עתיקים Zinfandel (מגנום)
Cline ענפים עתיקים Zinfandel (מגנום)
# 40 יין צופה העליון 100 של 2018את 2016 ענפים עתיקים Zinfandel מראה מתובל, תות בהיר, עם קפה ודמויות שוקולד. פירות בשלים וטאנינים רכים להפוך את זה בציר עשיר ציפוי הפה. הזדקנות על עץ אלון חדש בשימוש השאיל את היין הזה איכות וניל עדינה המשלימה יפה את הערות פירות נפץ. ליהנות עכשיו או מרתף במשך 5 עד 7 שנים.