קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

לא בוריטוס שור

לא בוריטוס שור
מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. . אם יש לכם טורטיות קמח, אבקת שום, שעועית מטוגנתוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב סלסה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סלסה תות קינוח כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 15 דקות. מתכונים דומים: שור ארור., מתכון שור עקוב מדם, ו קוקטייל שור עקוב מדם.

הוראות

1
מניחים את בשר בקר טחון במחבת גדולה להגדיר מעל חום בינוני גבוה. מתבלים עם אבקת שום ואורגנו, ומבשלים, ערבוב להתפורר, עד שכבר לא ורוד.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
בשר טחוןבשר טחון
אורגנואורגנו
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מסננים את השומן, ואז להפחית את החום בינוני נמוך ומערבבים את השעועית המטוגנת וסלסה. מבשלים עד מחומם דרך.
מרכיבים שתצטרך
שעועית מטוגנתשעועית מטוגנת
סלסהסלסה
3
לחמם את טורטיות הקמח במשך 2 דקות במיקרוגל, או עד גמיש. כפית 1/4 כוס של תערובת הבשר למרכז, למעלה עם גבינה מגוררת, ולהתגלגל, מתקפל בקצוות כאשר אתה מגיע לנקודת חצי הדרך.
מרכיבים שתצטרך
טורטייה קמחטורטייה קמח
גבינה קרועהגבינה קרועה
בקרבקר
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
פרחים ארומטיים בהירים, קסיס ופירות אדומים המשלימים תבלין וערות מלוחות. החיך הוא גמיש והרמוני, עם שכבות מעניינות ואלמנטים umami, מרקם עדין וגימור מאוזן יפה.